لوکس ترین تفریحات دریایی جزیره کیش

به گزارش ایران 20 دانلود، پول خرج کردن در سفر یک واقعیت غیرقابل انکار است. فکرش را بکنید این همه مسافت را طی نموده اید تا لذت ببرید اما با حسابگری تمام خوشی های آن خراب گردد. در جزیره کیش باید حاتم طایی باشید تا به شما خوش بگذرد.

لوکس ترین تفریحات دریایی جزیره کیش

سرگرمیات کیش با وجود آنکه جزیره ای و محصور در آب است اما محدود به دریا نیست. اقامت در کشتی های لوکس، جُنگ های شبانه، مراکز خرید لوکس، کنسرت های متنوع و مراکز سرگرمیی بخشی از امکانات لوکس این جزیره مرجانی است.

در این مطلب با سرگرمیات آبی کیش آشنا شوید تا در گرمای هوای چند درجه اینجا خنک شوید.

سرگرمیات آبی در خلیج فارس

اسکوتر زیردریایی

از راهپیمایی در اعماق آب های خلیج فارس لذت می برید؟ با سوارشدن اسکوتر به کف دریا بروید و در کنار ماهی های هزار رنگ و آب های فیروزه ای شنا کنید. اسکوتر زیردریایی یکی از سرگرمیات تقریباً جدیدی است که به کیش رسیده و علاقه مندان می توانند از طریق آن در اعماق جزیره هم سرگرمی نمایند.

این وسیله شبیه به یک دوچرخه است که با یک ماسک اکسیژن تجهیزِ شده و شما می توانید به اعماق دریا بروید. برای سوارشدن آن احتیاج به داشتن مدرک قواصی و یا حتی شناگر ماهر بودن نیست اما برای اطمینان بیشتر یک مربی را همراه خود کنید.

نکته: فقط افراد بالای 12 سال مجاز به استفاده از اسکوتر زیردریایی هستند.

پاراسل

بر فراز آبی های خلیج فارس پرواز کنید و تمام جزیره را دید بزنید. در این سرگرمی، شما با یک چتر به آسمان می روید و یک قایق که بر روی آب است؛ شما را حمل می نماید. قایق به سرعت می تازد و شما در آسمان پرواز می کنید.

جای هیچ نگرانی نیست و این وسیله کاملاً امن است، فقط کافی ست شما جیغ بکشید و از لحظات لذت ببرید.

مطالب مرتبط

رستوران های جزیره کیش

اجاره ماشین در کیش

مراکز خرید کیش

فلای برد

جدال آب و جاذبه یکی از خاطره انگیزترین سرگرمیات را خواهد ساخت. فلای برد جت اسکی شخصی است که با پمپاژ هوا و فشار آب کار می نماید.

با فلای برد تا ارتفاع حتی 12 متری هم به هوا بروید، چرخ بزنید و در آب شیرجه بزنید. این ورزش ممکن است سخت باشد اما شک نکنید که بعد از چند بار استفاده از آن عضلاتتان ورزیده خواهد شد.

شاتل و بنانا

این سرگرمی هیچ محدودیت سنی ندارد اما بچه ها خردسال از استفاده آن بیشتر از هر شخص دیگری لذت می برند. در شاتل و بنانا سوار بر توپ های بادی می شوید و با سرعت نور بر روی آب ها به سمت جلو حرکت می کنید.

اگر از آن دسته آدم هایی هستید که زود تسلیم می شوید سوار این وسیله ها نشوید چون شاتل و بنانا زور و مقاومت شما را به چالش می کشد.

شما سوار بر تیوپ های بادی می شوید که با یک طناب به قایق موتوری متصل است. این قایق ها با سرعت هرچه تمام حرکت می نمایند و در راه مدام به هوا پرتاب می شوید. قهرمان اصلی این بازی اشخاصی هستند که در بدترین حالت ممکن هم از تیوپ جدا نشوند و به آب نیافتند.

غواصی

یکی از ورزش های هیجان انگیز که شما را وارد قلمرو پررمزوراز موجودات دریایی می نماید. غواصی یک فرصت ارزنده برای همگان است تا به نیلگون بودن و خاص بودن خلیج فارس پی ببرند.

برای غواصی کردن احتیاجی به داشتن مدارک تخصصی نیست و فقط کافی ست که به حرف های مربی گوش دهید و دل به دریا بزنید. از هیچی نترسید چون شما در عمق کم خواهید رفت و در آنجا خبری از کوسه نیست.

مطالب مرتبط

بلیط تهران کیش

رزرو هتل های کیش

خرید بلیط هواپیما

کشتی آکواریوم

در این مورد بدون آنکه خیس شوید از دیدن مناظره حیرت انگیز دریا لذت خواهید برد. در کشتی آکواریوم شما سوار بر یک کشتی کوچک می شوید و بر روی امواج دریا می تازید.

کشتی شامل دو قسمت است: قسمت بالایی مشرف به دریا و قسمت زیرین آن دارای کف شیشه است. در قسمت شیشه ای آن شما می توانید ماهی های هزاران رنگ جزیره را با چشم انداز سه بعدی که در اعماق دریا سکونت دارند را دیدن کنید.

البته نگفته نماند که در طول حضور شما در این کشتی، برنامه های مفرح و شادی برگزار می گردد که خوش گذارانی شما به بینهایت برسد.

پدل بورد

با پارو زدن بر روی آب موافق هستید؟ در اینجا می توانید به سراغ پدل بورد بروید و آرام و آهسته برای خود بتازید.

پدل بورد یک تخته محکم از جنس فیبر کربن یا گلاس، چوب بامبو و یا در مدل های دیگر است که افراد هنگام استفاده از آن باید پاهای خود را جمع نمایند و با یک پارو بر روی آب حرکت نمایند.

اگر فرزند کوچکی دارید همراه خود به پدل بورد ببرید. آن ها را جلوی تخته بنشانید و به سمت جلو حرکت کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1911

به "لوکس ترین تفریحات دریایی جزیره کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکس ترین تفریحات دریایی جزیره کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید