قیمت میلیونی توپ، معضل جدید تنیسور های ایران

به گزارش ایران 20 دانلود، این روز ها ملی پوشان تنیس کشورمان با توجه به مسائل مالی در خرید توپ دچار مشکل شدند.

قیمت میلیونی توپ، معضل جدید تنیسور های ایران

به گزارش ، چند وقتی است که برخی مسائل ورزشکاران حرفه ای تنیس به خصوص ملی پوشان را درگیر خود کرده است و کماکان سکوت مسئولان باعث شده تا ملی پوشان روز به روز بر مسائلشان افزوده شود.

یکی از مسائلی که شاید به ظاهر بدیهی به نظر برسد خرید توپ تنیس است که ملی پوشان و همچنین بازیکنان حرفه ای این رشته ورزشی را چند وقتی درگیر کرده است.

توپ تنیسی که تا یکی 2 سال گذشته حدود 12 هزار تومان به فروش می رفت، حالا قیمتی حدود 90 هزار تومان دارد. از آنجایی که توپ های تنیس ساخت داخلی ندارند و با توجه به شرایط مالی، خرید توپ تبدیل به یک معضل جدی برای تنیسورهای حرفه ای شده و بعضا باید در ماه بازیکنان تنیسمیلیون ها تومان خرج توپ تنیس خود کنند.

تنیسورهای حرفه ای کشورمان از سه مارک معتبر توپ تنیس از جمله هد، بابولات و ویلسون استفاده می کنند که خرید آن ها بسیار برایشان گران تمام می شود و از طرفی تمرین کردن بدون این توپ ها کار را بسیار سخت کرده و تقریبا غیرممکن به نظر می رسد.

یکی از بهترین و معتبر ترین برندهای توپ هد ATP است، به گفته تنیسورها با یک الی 2 ساعت استفاده از این توپ ها عمر آنها به سر رسیده و با توجه به اینکه قیمت بسیار گزافی که دارند باید دوباره برای خرید توپ حتی با برند جدیدی وارد عمل شوند.

با این حال برای توپ های دیگری از جمله رولان گروس از برند بابولات و یا توپ US OPEN ویلسون تا حدود 120 هزار تومان برای یک قوطی با 3 توپ باید هزینه کرد که باز هم قیمت هنگفتی برای حتی شروع تمرینات این رشته ورزشی به حساب می آید.

با این حال احمد نامنی رئیس فدراسیون تنیس در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرنگاران در خصوص معضل خرید توپ تنیس در میان ملی پوشان و ورزشکاران این رشته بیان نمود: به غیر از مسابقات که ملی پوشان هزینه ای بابت توپ پرداخت نمی کنند، با حامی مالی مربوطه رایزنی شد تا توپ مسابقات را به صورت رایگان در اختیار بگیریم و بعد نیز با قیمتی پایین تر در خدمت ملی پوشان بگذاریم.

امید می رود با وجود قیمت بالای این توپ ها و دلهره بازیکنان تنیس مبنی بر خرید اجباری آن از برندهای مختلف فدراسیون تنیس وارد عمل شده حداقل به ملی پوشان حرف های این رشته ورزشی بابت در اختیار گذاشتن توپ کمک ویژه ای کند تا در کنار تمام مسائلی که این افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند از بابت تمرینات تنیسی و توپ هایشان آرامش خاطر بیشتری پیدا کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 439

به "قیمت میلیونی توپ، معضل جدید تنیسور های ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت میلیونی توپ، معضل جدید تنیسور های ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید