فوتبال دنیا، اختلاف نظر میان مدیران باشگاه منچستریونایتد برای استخدام زیدان

به گزارش ایران 20 دانلود، فوتبال دنیا - همه مدیران باشگاه منچستریونایتد موافق استخدام زین الدین زیدان به عنوان سرمربی جدید این تیم نیستند.

فوتبال دنیا، اختلاف نظر میان مدیران باشگاه منچستریونایتد برای استخدام زیدان

به گزارش خبرنگاران، طبق اعلام نشریه آیریش ایندپندنت، اعلام یک شرط از سوی زین الدین زیدان برای قبول مسئولیت راهنمایی منچستریونایتد، برخی از مدیران این باشگاه را برای استخدام وی به تردید انداخته است.

زیدان که گفته می گردد گزینه اول شیاطین سرخ برای راهنمایی این تیم در صورت اخراج ژوزه مورینیو است، گفته در صورتی حاضر می گردد پرافتخارترین تیم جزیره را راهنمایی کند که به طور کامل بر حوزه نقل و انتقالات باشگاه نیز کنترل داشته باشد، چیزی که تا الان برعهده اد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد بوده است.

با وجود پیروزی دراماتیک شنبه شب من یونایتد مقابل نیوکاسل در استادیوم اولدترافورد، هنوز هم آینده ژوزه مورینیو معین نیست و امکان دارد که با یک باخت یا تساوی دیگر او برکنار گردد. جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس

یونایتد اما در حال حاضر به جز زیدان گزینه دیگری را مد نظر ندارد که البته در مورد استخدام او هم میان مدیران باشگاه اختلاف نظر وجود دارد. برخی از آنها فکر می نمایند که باید شرط زیدان را پذیرفت اما مدیر اجرایی باشگاه همچنان نسبت به اخراج آقای خاص بی میل است. در همین حال برخی دیگر از مسئولان باشگاه معتقدند که افتخارات زیدان در دوره سه ساله مربیگری اش در رئال مادرید در شرایطی متفاوت با وضعیت فعلی منچستریونایتد رقم خورده و معین نیست که او بتواند تیم را از بحران خارج کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 65

به "فوتبال دنیا، اختلاف نظر میان مدیران باشگاه منچستریونایتد برای استخدام زیدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، اختلاف نظر میان مدیران باشگاه منچستریونایتد برای استخدام زیدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید