فعالیت 110 دستگاه اتوبوس همزمان با آخرین پنج شنبه سال در قم

به گزارش ایران 20 دانلود، امیر یزدی در گفتگو با خبرنگاران از آماده باش سازمان اتوبوسرانی قم در پنج شنبه آخر سال و ایام نوروز خبر داد.

فعالیت 110 دستگاه اتوبوس همزمان با آخرین پنج شنبه سال در قم

وی با توجه به عزیمت هر ساله شهروندان جهت زیارت اهل قبور در آخرین پنج شنبه سال، گفت: تمهیدات لازم برای سرویس دهی در مسیرهای ویژه پیش بینی شده است و ناوگان سازمان اتوبوسرانی با توان 340 دستگاه اتوبوس آماده سرویس دهی به زائرین و مجاورین شهر کریمه اهل بیت (س) است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی قم با اشاره به خدمات این سازمان به مردم قم در روزهای پایانی سال جهت عزیمت به آرامستان ها، اضافه نمود: 110 دستگاه اتوبوس نیز برای پنج شنبه آخر سال پیش بینی کرده ایم که در میدان های شهید مطهری، قائم و نبوت مستقر شده و به سمت بهشت معصومه حرکت می کنند.

وی با بیان اینکه اتوبوس های شهری امسال در شب سال تحویل تا چهار بامداد فعال خواهند بود، مطرح نمود: رانندگان اتوبوس های شهری امسال نیز همانند سال گذشته در ساعاتی قبل و بعد از لحظه تحویل سال نیز مشغول ارائه خدمت به مردم خواهند بود.

یزدی همچنین از قرار دریافت دو دستگاه اتوبوس در اختیار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم برای اجرای برنامه فرهنگی قم گردی خبر داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 156

به "فعالیت 110 دستگاه اتوبوس همزمان با آخرین پنج شنبه سال در قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 110 دستگاه اتوبوس همزمان با آخرین پنج شنبه سال در قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید