فروش پرچم های تیم تراکتور میان پرچم های والیبال ایران و شهرداری ارومیه

به گزارش ایران 20 دانلود، قبل از شروع دیدار والیبال ایران و لهستان، بازار فروش پرچم در اطراف استادیوم داغ است و در این میان پرچم های تیم فوتبال تراکتور در کنار پرچم های تیم ملی والیبال و شهرداری ارومیه به فروش می رسد.

فروش پرچم های تیم تراکتور میان پرچم های والیبال ایران و شهرداری ارومیه

به گزارش خبرنگاران، دومین رو از هفته سوم رقابت های لیگ ملت های 2019 با دیدار تیم های کانادا و روسیه از ساعت 15:30 در سالن غدیر ارومیه شروع شد.

تعداد تماشاگرانی که پیش از دیدار ایران و لهستان به سالن مسابقه آمده اند کمتر از تماشاگران روز گذشته است. گفته می گردد چون در روز اول طرفداران از نحوه حضور در سالن و مسائل آن با خبر نبودند خود را زودتر به سالن رسانده بودند.

تنها یک طرفدار با پرچم روسیه در سالن حضور دارد. وی به تنهایی روی سکوها نشسته و با در دست داشتن پرچم روسیه از این تیم حمایت می نماید.

خبرنگاران و عکاسان زیادی برای همچون روز گذشته در سالن حضور دارند تا از بازی تیم های روسیه و کانادا هم گزارش تهیه نمایند.

افشین داوری و علی فتاحی، سرپرست و سرپرست دبیری فدراسیون والیبال در صندلی ویژه حضور دارند.

مسیرهای منتهی به سالن غدیر ارومیه توسط ماموران هدایت و رانندگی و نیروی انتظامی بسته شده تا نظارت بر رفت و آمد طرفداران راحت تر باشد.

بازار فروش پرچم مقابل سالن داغ بود؛ اما نکته جالب توجه این بود که پرچم تیم فوتبال تراکتورسازی هم بین پرچم های ایران و شهرداری ارومیه وجود داشت!

سرگئی تتیوخین، بازیکن اسطوره ای تیم ملی والیبال روسیه که از سال 1996 تا 2012 عضو تیم ملی روسیه بود به عنوان مدیر تیم ملی روسیه در ارومیه حضور دارد. او در سال 2015 دوباره به تیم ملی والیبال روسیه دعوت شد و به جام ها و قهرمانی های زیادی دست یافت. او و ساموئل پاپی تنها بازیکنانی هستند که توانستند بیش از سه مدال را در المپیک کسب نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 263

به "فروش پرچم های تیم تراکتور میان پرچم های والیبال ایران و شهرداری ارومیه" امتیاز دهید

2 کاربر به "فروش پرچم های تیم تراکتور میان پرچم های والیبال ایران و شهرداری ارومیه" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش پرچم های تیم تراکتور میان پرچم های والیبال ایران و شهرداری ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید