عمان، تیمی با مهاجمان مخفی

به گزارش ایران 20 دانلود، تک فوروارد عمانی ها در امر گلزنی ناکام بوده اما او موقعیت های خطرناکی را برای هم تیمی هایش ایجاد کرد که نشان از قدرت اضافه شدن بازیکنان به خط حمله دارد.

عمان، تیمی با مهاجمان مخفی

ویژگی های فنی تیم ملی عمان از نگاه سایت الکوره

بعد از صعود عمان به مرحله یک هشتم نهایی جام ملتها سایت الکوره درباره دو ویژگی فنی این تیم نوشت:نقطه قوت عمان در حمله بازیکنانی هستند که از عقب زمین به خط حمله اضافه می شوند و گلزنی می نمایند. در بازی با ترکمنستان دوگل تیم عمان روی همین شیوه به ثمر رسید و اختلاف خوبی را ایجاد کردند. اگر دقت کنیم می بینیم که تک فوروارد عمانی ها در امر گلزنی ناکام بوده اما او موقعیت های خطرناکی را برای هم تیمی هایش ایجاد کرد که نشان از قدرت اضافه شدن بازیکنان به خط حمله دارد.

بخش بعدی تحلیل تیم ملی عمان به این موضوع ختم شده است: هماهنگی بازیکنان عمان در زمین بی نظیر است. آنها در تمام مساحت خط وسط زمین می ایستند و اجازه مالکیت توپ نمی دادند. این مساله را در دیدار با ترکمنستان دیدیم و از وسط زمین به موقعیت سازی می پردازند. آنها اگر فرصت های گلزنی شان را به ثمر می رساندند، می توانستند با اختلاف گل بالا ترکمنستان را شکست دهند. این موضوع روحیه جنگندگی بازیکنان عمان را می رساند که این مساله تا الان جواب داده و باعث شده به دور حذفی صعود نمایند.

3

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 124

به "عمان، تیمی با مهاجمان مخفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمان، تیمی با مهاجمان مخفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید