علی اف: کوشش هایی در جهت تضعیف توافق قره باغ انجام می گردد

به گزارش ایران 20 دانلود، به گفته رئیس جمهوری آذربایجان، آتش بس قره باغ به صورت کامل در حال اجراست اما در این میان، بعضی کوشش ها برای تضعیف این توافق سه جانبه اصورت می گیرد.

علی اف: کوشش هایی در جهت تضعیف توافق قره باغ انجام می گردد

جهت دریافت خدمات نمونه طراحی باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، الهام علی اف، رئیس جمهوی آذربایجان همچنین تاکید نمود، هرگونه مداخله در شرایط کنونی قره باغ با موضع سرسختانه از سوی دولت باکو پاسخ داده می گردد.

ماه گذشته میلادی، مسکو، ایروان و باکو توافق سه جانبه آتش بس را برای توقف خشونت ها در قره باغ و پس از درگیری بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان در این منطقه مورد مناقشه امضا کردند.

رئیس جمهوری آذربایجان همچنین اعلام نمود، باکو بار دیگر کنترل کریدور لاچین را بدون حتی شلیک یک گلوله به دست گرفته است.

وی اضافه نمود: تا آنجا که من می دانم، این کریدور تحت کنترل نیروهای صلح بان روسی است. برای چندین سال، این منطقه تحت کنترل نیروهای ارتش ارمنستان بود و من می توانم بگویم که نسخه اولیه بیانیه مشترک بین روسیه، ارمنستان و جمهوری آذربایجان که 10 نوامبر امسال میلادی امضا شد، شامل این رویکرد است که این کریدور باید تحت کنترل نیروهای ارمنستان باقی بماند اما من با آن مخالفت کردم و در نهایت، این کریدور تحت کنترل نیروهای صلح بان روس درآمد و به نظر من، این یک دستاور عظیم است.

رئیس جمهوری آذربایجان همچنین به این نکته اشاره نمود که همتایانی از روسیه و ترکیه حامی ایجاد یک کریدور هستند که نخجوان در جمهوری آذربایجان را به قسمت غربی کشور متصل کند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1317

به "علی اف: کوشش هایی در جهت تضعیف توافق قره باغ انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی اف: کوشش هایی در جهت تضعیف توافق قره باغ انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید