ظرفیت جابه جایی مسافر در خط 3 مترو تهران 2 برابر می گردد

به گزارش ایران 20 دانلود، مدیرعامل شرکت مترو تهران از شروع ساخت پایانه آزادگان در خط 3 مترو اطلاع داد و گفت: با اجرای این پروژه، امکان ظرفیت جابه جایی مسافر در این خط 2 برابر می گردد.

ظرفیت جابه جایی مسافر در خط 3 مترو تهران 2 برابر می گردد

از سفر با نرخ تور پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علی امام درباره شروع ساخت پایانه آزادگان در خط 3 مترو تهران اظهارداشت: خط 3 به عنوان طولانی ترین خط متروی پایتخت، در حال حاضر با ظرفیت 20 رام قطار و با سرفاصله زمانی 6 دقیقه در حال بهره برداری است.

وی اضافه کرد: به دلیل فقدان تعمیرگاه و پارکینگ قطارها، امکان کاهش سرفاصله حرکتی در این خط به کمتر از 6 دقیقه میسر نیست، اما با ساخت پایانه آزادگان و کاهش سرفاصله حرکتی قطار ها به 2 و نیم تا 3 دقیقه، ضمن دو برابر شدن ظرفیت جابه جایی مسافر در این خط، امکان افزایش ناوگان و سهولت در سرویس و نگهداری قطار ها فراهم می گردد.

مدیرعامل شرکت مترو با اشاره به اینکه برای ساخت پایانه آزادگان نیازمند ایجاد مکانی به وسعت یک هکتار به ازای هر کیلومتر راستا برای تعمیرات و پارک قطار ها هستیم، مطرح کرد: اجرای پایانه آزادگان با برگزاری اولین مناقصه طرح و ساخت پایانه (EPC) در کشور و با مشارکت 6 شرکت برای اجرای فرآیند طراحی، امور ساختمانی و نیز کار های تجهیزاتی صورت می پذیرد.

وی گفت: با ساخت پایانه 50 هکتاری آزادگان افزایش صددرصدی ظرفیت جابه جایی مسافر در خط 3 مترو محقق می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1220

به "ظرفیت جابه جایی مسافر در خط 3 مترو تهران 2 برابر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت جابه جایی مسافر در خط 3 مترو تهران 2 برابر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید