طراحی داخلی و دکوراسیون دفتر کار

به گزارش ایران 20 دانلود، این شرکت سال هاست در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون دفتر کار و ادارات فعالیت می نماید. مدیران آن به تازگی تصمیم گرفتند محیط کار خود این شرکت را با استانداردهایی که برای مشتریان خود رعایت می نمایند، هم تراز نمایند. هدف آن ها ایجاد فضایی تک و منحصر به فرد برای پرسنل و افراد آینده نگر بوده، جایی که نمایانگر ارزش های این شرکت باشد. دفتر جدید این شرکت در محله ای قدیمی واقع شده است و در نزدیکی یکی از کلیساهای اعظم منطقه واقع شده است، کلیسایی که معماری آن الهام بخش طراحی داخلی این ساختمان اداری بوده.

طراحی داخلی و دکوراسیون دفتر کار

جهت دریافت خدمات طراحی آلاچیق مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

دفتر کار جدید باید منعکس نماینده معیارها و ارزش های این شرکت می بود، معیارهایی مانند توجه به جزئیات و تمایل به بی عیب و نقص بودن. همه این جزئیات از دم میز پذیرش آغاز و رعایت شده. قسمت پذیرش از فضایی خیره نماینده و هنری انتزاعی برخوردار است و در انتهای آن یک سازه فلزی و هندسی به چشم می خورد.

قسمت پذیرش همچنین محل استراحت محسوب شده و از تکنولوژی مخفی، کشوهای شخصی، تجهیزات بازیافت و غذاخوری هم برخوردار است. نیرو و انگیزه ساخت این دفتر، ایجاد فضایی متغیر و جذاب برای پرسنل در طراحی داخلی و دکوراسیون دفتر کار ، مشتری و شرکای شرکت بوده. فضاهای عمومی نه تنها کارمندان را تشویق به همکاری می نماید، بلکه مشتریان و شرکای شرکت را هم به تعامل و شراکت ترغیب می نماید. قسمت پذیرش فضایی مجهز برای کار، استراحت، نوشیدن و یا یاری خواستن از پرسنل پذیرش است.

یکی از قوانین این شرکت، تمیز و خلوت بودن میزهای کار است. به همین خاطر یک اتاق امن و مطمئن برای نگهداری همه اسناد و مدارک مهم تعبیه شده. همچنین در وسط ساختمان یک فضای مخصوص نگهداری لوازم شخصی در نظر گرفته شده که باعث می گردد میز کار مشترک پرسنل همواره خلوت باشد. این حس تجمع و اتحاد، یکی از ارزش های اصلی این شرکت محسوب می گردد. افراد همواره عمیقا مشغول کار هستند. هدف از ساخت و طراحی داخلی و دکوراسیون دفتر کار این اداره، ایجاد فضایی جذاب و تحریک نماینده برای شکوفا شدن افراد بود.

اتاق های عظیم جلسه، از تکنولوژی درجه یک و کاربر محبت آمیز برخوردار هستند و فضایی برای برگزاری سمینارهای آموزشی ارائه می نمایند. اتاق های کوچک تر جلسه، از ویژگی AV برای مواقع ضروری برخوردار هستند. یک اتاق سمینار 40 نفره، از اتصال دو اتاق جلسه به وجود آمده. منعکس کردن نام و ارزش های برند این شرکت، یکی از ویژگی های اصلی طراحی داخلی و دکوراسیون دفتر کار محسوب می شد. کاری که شرکت مسئول پروژه به خوبی و به طرز نامحسوسی از پس آن برآمده. همه ویژگی ها باهم ادغام شده، رنگ ها به ساده ترین شکل ممکن اعمال شده و هیچ یک از ریزه کاری های اصلی بیش از حد به چشم نمی آیند.

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 946

به "طراحی داخلی و دکوراسیون دفتر کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی و دکوراسیون دفتر کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید