سرمربی تایلند: تاریخ سازی کردیم ، برای رویارویی با کره جنوبی یا چین سخت کوشش می کنیم

به گزارش ایران 20 دانلود، سرمربی تیم ملی فوتبال تایلند از صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا ابراز خوشحالی کرد.

سرمربی تایلند: تاریخ سازی کردیم ، برای رویارویی با کره جنوبی یا چین سخت کوشش می کنیم

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال تایلند امشب (دوشنبه) با کسب نتیجه تساوی یک - یک برابر امارات 4 امتیازی شد و به عنوان تیم دوم جدول رده بندی گروه A به مرحله بعدی جام ملت های آسیا صعود کرد.

سیریساکا یوتخاکتایی، سرمربی تیم ملی فوتبال تایلند نیز در نشست خبری پس از بازی با امارات گفت: پیش از بازی این نگرانی را داشتیم که چگونه یک بازی خوب انجام دهیم اما می دانستیم قرار است چه چیزهایی در انتظار تایلند باشد. بدین خاطر خودمان را به خوبی مهیا کردیم. به بازیکنانم گفتم باید برای پیروزی کوشش نمایند و تمام تمرکزشان را روی بازی قرار دهند. از آنها خواستم برای مسروری مردم تایلند و صعود به مرحله بعدی جام ملت های آسیا فداکاری نمایند.

وی اضافه نمود: پس از خاتمه این بازی خیلی مسرور بودم زیرا دیدم که هر یک از بازیکنان تیم ملی فوتبال تایلند می خواست برای فوتبال کشورش تاریخ سازی نمایند. ما پس از شکست سنگین در بازی نخست برابر هند مصمم و متحد شدیم. این یک اتفاق باورنکردنی بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال تایلند در واکنش به این پرسش که ترجیح می دهد در مرحله بعدی جام ملت های آسیا با چه تیمی روبرو گردد گفت: ما حق انتخاب نداریم و باید منتظر رده بندی دیگر گروه ها باشیم. من و شاگردانم در هر صورت باید مهیا شویم. سخت کار می کنیم تا در صورت رویارویی با چین یا کره جنوبی آماده باشیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 623

به "سرمربی تایلند: تاریخ سازی کردیم ، برای رویارویی با کره جنوبی یا چین سخت کوشش می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تایلند: تاریخ سازی کردیم ، برای رویارویی با کره جنوبی یا چین سخت کوشش می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید