سرمربی الاهلی: مقابل استقلال امیدوار به کسب پیروزی هستیم

به گزارش ایران 20 دانلود، سرمربی تیم فوتبال الاهلی مصاف تیمش با استقلال در هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را آزمونی سخت برای شاگردانش می داند.

سرمربی الاهلی: مقابل استقلال امیدوار به کسب پیروزی هستیم

به گزارش خبرنگاران، لارنسیو ریجکامف سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان در نشست خبری پیش از بازی فردا شب تیمش برابر استقلال در هفته نخست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، به خبرنگاران گفت: همواره به دنبال کسب پیروزی هستیم و این بار هم برای کسب پیروزی به میدان می رویم. این همان ذهنیتی است که همواره سعی نموده ام در تمرینات برای بازیکنانم ایجاد کنم و آنها هم باید بدانند که بازی کردن مقابل تیم های سرسخت کار آسانی نیست. امیدوارم بازیکنانم آغاز خوبی داشته باشند و اولین بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی اضافه کرد: در تمام بازی ها با وجود هر سختی و مانعی باید برای رسیدن به پیروزی کوشش کنیم. کوشش ما این است که بر آنها غلبه کنیم و مهمترین صندلی را برای صعود کسب کنیم. در هر مقطعی که یک مربی جدید روی کار می آید، بازیکنان می خواهند توانایی های شان را به او ثابت نمایند و من هم امیدوارم واکنش آنها به این موضوع مثبت باشد. همواره اولین بازی در هر تورنمنتی سخت است اما به آغازی خوب در این مسابقات امیدوارم.

استقلال و الاهلی عربستان از ساعت 45 دقیقه بامداد آدینه در استادیوم سلطان عبدالله شهر جده به مصاف یکدیگر می فرایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1580

به "سرمربی الاهلی: مقابل استقلال امیدوار به کسب پیروزی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی الاهلی: مقابل استقلال امیدوار به کسب پیروزی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید