زیباترین هتل های جهان : هتل Monastero Santa Rosa در ایتالیا

به گزارش ایران 20 دانلود، هتل Monastero Santa Rosa یک هتل و استراحتگاه بسیار زیبا و دیدنی در ایتالیاست. این هتل در شهر کوچک Conca dei Marini بر کناره ساحل آمالفی (Amalfi)، در استان سالرنو در جنوب غرب ایتالیا واقع شده است.

زیباترین هتل های جهان : هتل Monastero Santa Rosa در ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

این هتل در یک صومعه قدیمی و باستانی بنا شده که در نوع خود کم نظیر و البته بسیار تماشایی است. این هتل فقط دارای 20 اتاق و سوئیت است و از جمله امکانات آن می توان به صندلی استراحت رو به دریا، رستورانی زیبا، آبگرم، اتاق ماساژ، سونا، کتابخانه و بار اشاره نمود.

در این هتل، شکل و شمایل قدیمی صومعه حفظ شده است و همین امر آرامش خاصی را به مهمانان القا می نماید. این استراحتگاه با لوازم عتیقه ایتالیایی تزئین شده است.

هتل Monastero Santa Rosa روی لبه صخره کنار ساحل آمالفی واقع شده است و چشم انداز خلیج سالرنو و سواحل دیدنی، از جمله جذابیت های خاص آن به شمار می رود. سرآشپز کریستف باب تهیه غذاهای این هتل را برعهده دارد.

وی در پخت غذاهای مدیترانه ای چیره دست است و در آشپزی، از تازه ترین مواد اولیه ای که از منطقه کامپانیا (Campania) در جنوب ایتالیا به دست می آید، استفاده می نماید.

کریستف باب تاکنون در بعضی از مشهورترین رستوران های دنیا کار نموده است. غذا خوردن در تراس این هتل، حس معلق ماندن بین آسمان و دریا را به انسان القا می نماید!

در این هتل دیدنی می توان نمای 180 درجه از ساحل زیبای آمالفی را تماشا کرد. این هتل همچنین مکان مناسبی برای برگزاری مراسم مذهبی و یا جشن های عقد و عروسی است.

Monastero Santa Rosa در فاصله 281 کیلومتری رم - پایتخت ایتالیا - واقع شده است. این هتل زیبا از شهر ساحلی آمالفی، تقریباً 10 دقیقه فاصله دارد.

فاصله آن از Positano 25 دقیقه، از Ravello 15 دقیقه و از از فرودگاه بین المللی ناپل 80 دقیقه است. به شیوه های مختلف و بعضاً هیجان انگیز می توان به این هتل دسترسی داشت: از هواپیما و هلی کوپتر گرفته تا ماشین و قطار و کشتی!

جهت مشاهده وب سایت این هتل استثنایی ورویایی اینجا کلیک کنید

منبع: لست سکند
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 513

به "زیباترین هتل های جهان : هتل Monastero Santa Rosa در ایتالیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "زیباترین هتل های جهان : هتل Monastero Santa Rosa در ایتالیا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین هتل های جهان : هتل Monastero Santa Rosa در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید