رقابت های تنیس رده های سنی برگزار گردید

به گزارش ایران 20 دانلود، تنیسورهای نوجوان به کار خود در رقابت های تنیس رده های سنی در آمل سرانجام دادند.

رقابت های تنیس رده های سنی برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، مسابقات تنیس رده های سنی زیر 12 و 14 سال در دو بخش دختران و پسران که به مدت یک هفته به میزبانی شهرستان آمل و سرداوری مجید گلچین برگزار گردید، با شناخت نفرات برتر به کار خود خاتمه داد.

در خاتمه این مسابقات و در رده سنی 12 سال پسران، یاسین حاجیلویی از تهران به مقام قهرمانی رسید، سام پازوکی از مازندران دوم شد و فهیمی از البرز و کاردان از ساری مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.

در رده سنی 12سال دختران، محیا عابدینی از آذربایجان شرقی جام قهرمانی را بالای سر برد، کیمیا ثاقب از تهران نایب قهرمان شد و رحیمی از ایلام و کریمی از مازندران به مقام سوم مشترک دست یافتند.

در رده سنی 14سال پسران، آرین حسن زاده از مازندران با پیروزی برابر کیان کریمی ریکنده، او هم از مازندران بر سکوی قهرمانی تکیه زد و حسن اشجاری از تهران و علیرضا اکبرپور از مازندران به مقام سوم مشترک رسیدند.

در رده سنی 14سال دختران هم دو مازندرانی در دیدار نهایی به مصاف هم رفتند که یاسمن روحانی مقدم با پیروزی برابر دلبر طهماسبی به مقام قهرمانی رسید و محیا عابدینی از آذربایجان شرقی و حدیث مهدی زاده از ایلام مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

در این دوره از رقابت ها 111 تنیسور از استان های مازندران، البرز، آذربایجان شرقی، ایلام، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، سمنان، خراسان شمالی و لرستان حضور داشتند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 252

به "رقابت های تنیس رده های سنی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت های تنیس رده های سنی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید