ذخایر نهاده های کشاورزی در استان سمنان مطلوب است

به گزارش ایران 20 دانلود، به گزارش خبرنگاران، سید حسن میرعماد عصر سه شنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار سمنان به میزبانی سالن کوثر استانداری سمنان بابیان اینکه ذخایر نهاده های کشاورزی در استان مطلوب است، ابراز داشت: کالاهای اساسی به قدر احتیاج در انبارها وجود دارد لذا مسئله ای در تامین کالاهای اساسی مردم نیست.

ذخایر نهاده های کشاورزی در استان سمنان مطلوب است

وی بابیان اینکه هم اکنون 130 تن گوشت منجمد قرمز و 568 تن گوشت منجمد مرغ ذخیره سازی شده است، افزود: در بخش نهاده ها نیز یک هزار و 500 تن ذرت، 300 تن جو، 64 هزار گندم و 450 تن سویا در استان سمنان وجود دارد.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه تفاوت قیمت شیر در سمنان به نسبت سایر استان های دیگر وجود دارد، ابراز داشت: همین تفاوت قیمت عاملی برای عدم رغبت تولیدکنندگان شیر به توزیع آن در داخل استان شده است که پیرامون این قیمت گذاری می بایست با سازمان های متولی بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

میرعماد از راه اندازی کانکس های بازرسی اتاق اصناف با همکاری شهرداری ها در شهرستان های استان اطلاع داد و توضیح داد: این اقدام در راستای تشدید نظارت بر بازار و رسیدگی به شکایات مردم صورت خواهد گرفت ضمن آنکه از گران فروشی و سایر تخلفات صنفی نیز پیشگیری خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه بخشی از نهادهای کشاورزی در بندر امام خوزستان است لذا با همکاری سازمان های متولی در کوشش برای برطرف بارهای معوق استان در این بندر خواهیم بود و به زودی مشکل حل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 84

به "ذخایر نهاده های کشاورزی در استان سمنان مطلوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذخایر نهاده های کشاورزی در استان سمنان مطلوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید