خودروی ایران ، روسی ساخته می گردد

به گزارش ایران 20 دانلود، رییس سازمان توسعه تجارت گفت: شرایط برای توسعه همکاری میان ایران و روسیه چه در زمینه فراوری خودرو و چه در تامین قطعات فراهم شده است.

خودروی ایران ، روسی ساخته می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از اکوایران، رییس سازمان توسعه تجارت گفت: شرایط برای توسعه همکاری میان ایران و روسیه چه در زمینه فراوری خودرو و چه در تامین قطعات فراهم شده است.

براساس اظهارات این مقام مسئول پروژه های مشترکی هم میان شرکت های ایرانی و روسیه ای در حوزه فراوری خودرو و قطعات آن تعریف خواهد شد تا زمینه های لازم جهت ارتقای صنعت خودرو در هر دو کشور را ایجاد کند.

پیمان پاک در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو گفت: حوزه خودرو، قطعات خودرو و زنجیره ارزش مرتبط با خودرو از محورهای مهمی است که زمینه ساز توسعه روابط مالی و افزایش همکاری های تجاری دو کشور را توسعه می گردد.

رییس سازمان توسعه تجارت تاکید می نماید حضور در نمایشگاه خودروی روسیه فرصت مناسبی است تا شرکت های قطعه ساز و خودروساز ایرانی با حضور فعال و جدی در بازار خودروی بتوانند توانمندی ها و ظرفیت های فنی خود را به نمایش بگذارند.

آن طور که پیمان پاک می گوید دولت از بخش خصوصی برای حضور موثر در این نمایشگاه حمایت کافی کرد.

رییس سازمان توسعه تجارت با اشاره به نشست های مختلفی که در حاشیه اسین نمایشگاه امکان برگزاری دارد گفت قرار است چندین نشست تخصصی و B2B میان متخصصان ایرانی و خارجی در حوزه های مرتبط با صنعت خودرو برگزار گردد.

نمایشگاه خودروی مسکو امروز شروع شده و تا سوم شهریورماه 1401 ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 شهریور 1401 بروزرسانی: 2 شهریور 1401 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2111

به "خودروی ایران ، روسی ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی ایران ، روسی ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید