خبرنگاران بارسلونا به راحتی مایورکا را شکست داد

به گزارش ایران 20 دانلود، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال بارسلونا در ملاقات خارج از خانه مقابل مایورکا به راحتی صاحب رجحان چهار بر صفر شد.

خبرنگاران بارسلونا به راحتی مایورکا را شکست داد

بامداد یکشنبه از هفته بیست وهشتم لیگ باشگاه های اسپانیا، مایورکا که شرایط سختی برای بقاء دارد از بارسلونای صدرنشین میزبانی کرد که این ملاقات با فزونی چهار بر صفر میهمان همراه شد.

بارسلونا کار را طوفانی شروع کرد و در دقیقه دوم ارسال یوردی آلبا را آرتور ویدال با ضربه سر تماشایی به تور دروازه میزبان چسباند.

در ادامه نیمه نخست نیز توپ و میدان در اختیار شاگردان کیکه ستین بود و در دقیقه 36 مارتین برایت ویت دانمارکی پیروز شد تا گل دوم کاتالان ها را به ثبت برساند.

در نیمه نخست، کوبو مهاجم ریز نقش ژاپنی مایورکا با حرکات خود خط دفاعی بارسلونا را بهم ریخت که 2 مرتبه ضربات او را ترشتگن به زیبایی مهار کرد.

در دقیقه 54 و در حالیکه بازی پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار می شد، یک طرفدار که تعیین نبود چگونه وارد استادیوم شده است وارد زمین شد و با چند بازیکن عکس یادگاری گرفت که این مساله خنده اعضای 2 تیم را همراه داشت.

بارسلونا در نیمه دوم فرایند بازی را در اختیار داشت و در دقیقه 78 پاس لیونل مسی به آلبا رسید تا او گل سوم میهمان را به نام خود بنویسد.

در وقت های تلف شده، مسی با حرکتی انفرادی و ضربه ای مناسب زننده گل چهارم و پایانی بارسا لقب گرفت.

بارسلونا با کسب پیروزی به امتیاز 61 رسید تا صدرنشینی را تداوم بخشد و مایورکا هم با 25 امتیاز در صندلی هجدهم باقی ماند.

از ساعت 16 و 30 دقیقه امروز (یکشنبه)، بیلبائو از اتلتیکومادرید پذیرایی می نماید و از ساعت 22 تیم رده دومی رئال مادرید به مصاف ایبار خواهد رفت.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1047

به "خبرنگاران بارسلونا به راحتی مایورکا را شکست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بارسلونا به راحتی مایورکا را شکست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید