حمله ویروس کرونا به سیستم عامل چینی ، شرکتویوو ارائه نسخه آزمایشیFuntouchOS 10 را به تأخیر انداخت

به گزارش ایران 20 دانلود، شیوع ویروس کرونا در حال خراب کردن برنامه های یکی دیگر از سازندگان تلفن های هوشمند چین است. اکنون ویوو بیان کرد که مجبور خواهد شد سیستم عامل مبتنی بر اندروید 10 خود را به تاخیر بیاندازد.

حمله ویروس کرونا به سیستم عامل چینی ، شرکتویوو ارائه نسخه آزمایشیFuntouchOS 10 را به تأخیر انداخت

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب،FuntouchOS 10 سیستم عامل جدید شرکت ویوو است که قرار بود آزمایش های بتا را در این ماه شروع کند ، اما به دلیل تأثیر اپیدمیک ویروس کرونا ، باید همه چیز را متوقف کند.

ویوو اکنون انتظار دارد که اولین بتای عمومی FuntouchOS 10 خود در اواخر ماه مارس برای NEX 3 ، NEX 3 5G ، NEX S ، NEX Dual Display ، X27 و X27 Pro وارد بازار کند. در ماه دسامبر ، ما به ویژگیهای کلیدی FuntounchOS 10 نگاهی گذارا داشتیم. این برنامه با نمایه های جدید ، انیمیشن ها، تصاویر پس زمینه زنده و روشنایی لبه ها و تعمیرات اساسی بزرگ همراه خواهد بود. علاوه بر این ، سیستم عامل جدید تمامی ویژگی های استاندارد اندروید 10 مانند بهبود پیمایش ژست ها، مدیریت بهتر حفظ حریم خصوصی و حالت تاریک در سطح سیستم را به همراه خواهد داشت.

منبع: انتخاب
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 697

به "حمله ویروس کرونا به سیستم عامل چینی ، شرکتویوو ارائه نسخه آزمایشیFuntouchOS 10 را به تأخیر انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله ویروس کرونا به سیستم عامل چینی ، شرکتویوو ارائه نسخه آزمایشیFuntouchOS 10 را به تأخیر انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید