حمایت طرفداران دوآتشه اینتر از رفتارهای نژادپرستانه کالیاری علیه لوکاکو!

به گزارش ایران 20 دانلود، اولتراهای تیم فوتبال اینتر اقدام اخیر طرفداران تیم کالیاری در سر دادن شعارهای نژادپرستانه علیه بازیکن نراتزوری را مسئله ای واقعی نمی دانند.

حمایت طرفداران دوآتشه اینتر از رفتارهای نژادپرستانه کالیاری علیه لوکاکو!

به گزارش خبرنگاران، گروهی از اولتراهای تیم فوتبال اینتر اقدام اخیر طرفداران تیم کالیاری که در بازی اخیر دو تیم در سیسیلی علیه روملو لوکاکو شعارهایی دادند را نژادپرستانه نمی دانند.

در بازی اخیر دو تیم که اینتر آن را 2 بر یک برد، گروهی از طرفداران کالیاری با درآوردن صدای میمون سعی در تعضیف روحیه لوکاکویی داشتند که یکی از دو گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

با این وجود اولتراهای کوروا نورد (طرفداران دوآتشه مستقر در قوس شمالی ورزشگاه سن سیرو) بیانیه ای غیرمنتظره منتشر و در آن از رفتار طرفداران کالیاری در ورزشگاه ساردینیا دفاع نموده است.

در این بیانیه آمده است: سلام روملو. ما این نامه را از طرف کوروا نورد برای تو می نویسیم. بله. همان هایی که از تو به محض ورودت به شهر میلان استقبال کردند. ما واقعاً متأسفیم که شما فکر می کنید، اتفاقی که در کالیاری رخ داد نژادپرستانه بوده است. شما باید درک کنید که جو ایتالیا مانند دیگر کشورهای شمال اروپا نیست که در آن نژادپرستی یک مشکل جدی محسوب می گردد. ما درک می کنیم که این رفتار آنها ممکن است به نظر شما نژادپرستانه باشد اما واقعاً اینگونه نیست. در ایتالیا همواره راه هایی برای یاری به تیم های مان وجود دارد و یکی از آنها کوشش برای عصبی کردن حریف است، و این کار الزاماً نژادپرستانه نیست بلکه هدف فقط به هم ریخت تیم حریف است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما یک سازمان طرفداری چند قومیتی هستیم و همواره از ورود بازیکنان با هر رگ و ریشه ای استقبال نموده ایم. با این حال ما همواره در گذشته از روش هایی برای تحت فشار گذاشتن سایر تیم ها استفاده نموده ایم و احتمال در آینده باز هم این کار را خواهیم کرد. ما نژادپرست نیستیم و معتقدیم که طرفداران کالیاری هم نژادپرست نیستند. شما باید درک کنید که در ایتالیا ورزشگاه ها مردم طرفداران تیم های شان هستند اما در عین حال از بعضی شعارها هم علیه تیم های حریف استفاده می کنیم که این هم نوعی یاری به تیم خودمان است. لطفاً این رویکرد طرفداران ایتالیایی را به حساب ترس شان از شما بابت گل هایی که ممکن است به تیم های شان بزنید، بگذارید نه به خاطر اینکه آنها از شما متنفر یا نژادپرست هستند. داستان نژادپرستی یک چیز کاملاً متفاوت است و تمام طرفداران ایتالیا این را به خوبی می دانند. وقتی شما بحث نژادپرستی را مطرح می نماید و آن را مسئله ای می دانید که در ایتالیا باید با آن مبارزه گردد، فقط باعث سرکوب همه طرفداران فوتبال از جمله ما شده اید و در ایجاد یک مشکل که تا پیش از این وجود نداشته است، سهیم می شوید. لطفاً به ما یاری کنید که به همه تفهیم کنیم نژادپرستی چیست و اینکه طرفداران ایتالیایی نژادپرست نیستند. مبارزه واقعی با نژادپرستی باید در مدارس شروع گردد نه در ورزشگاه ها. طرفدار، طرفدار است و یک طرفدار وقتی به ورزشگاه می رود، رفتارش متفاوت از زندگی عادی است.

به دنبال اتفاقاتی که در خانه تیم کالیاری برای لوکاکو رخ داد، فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام نموده که این ماجرا را آنالیز خواهد نمود و محتمل است این تیم را با جریمه ای نظیر آنچه فصل گذشته برای طرفداران اینتر - به دلیل اهانت نژادپرستانه به کالیدو کولیبالی مدافع میانی ناپولی - در نظر گرفته شد، مجازات کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 299

به "حمایت طرفداران دوآتشه اینتر از رفتارهای نژادپرستانه کالیاری علیه لوکاکو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت طرفداران دوآتشه اینتر از رفتارهای نژادپرستانه کالیاری علیه لوکاکو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید