حاشیه دیدار سپاهان - پرسپولیس، فحاشی از روی سکوها به داخل زمین کشیده شد

به گزارش ایران 20 دانلود، نیمه اول دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس با حواشی زیادی روی سکوها و داخل میدان همراه بود.

حاشیه دیدار سپاهان - پرسپولیس، فحاشی از روی سکوها به داخل زمین کشیده شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس در حالی از ساعت 21 در استادیوم نقش دنیا شروع شده که نزدیک به 50 هزار تماشاگر از این مسابقه دیدن می نمایند.

برانکو ایوانکوویچ قبل از شروع بازی به سمت نیمکت سپاهان رفت و ضمن خوش و بش با امیر قلعه نویی با نیمکت نشینان این تیم نیز دست داد. خوش و بش او با محسن مسلمان خیلی گرم و صمیمی بود.

علیرضا بیرانوند و کمال کامیابی نیا از جمله بازیکنان پرسپولیس بودند که بعد از رخصت دریافت از امیر قلعه نویی سمت نیمکت سپاهان آمده و با محسن مسلمان خوش و بش کردند. سیدجلال حسینی نیز با قلعه نویی خوش و بش کرد و راهی زمین شد.

امیر قلعه نویی در دقیقه 35 کومان هافبک مجارستانی تیمش را از روی نیمکت بلند کرد و از او خواست خودش را آماده ورود به میدان کند. کومان مقابل طرفداران پرسپولیس اقدام به گرم کردن بدن خود کرد که این موضوع با واکنش تماشاگران روبرو شد. کومان در این لحظه تماشاگران را تحریک کرد و این مسئله باعث شد طرفداران سمت وی بطری آب پرتاب نمایند. در ادامه ماموران یگان ویژه از بازیکن سپاهان خواستند محل دیگری را برای گرم کردن بدن خود انتخاب کند.

گل دقیقه 20 سپاهان آفساید بود اما طرفداران این تیم به شدت علیه داور بازی به خاطر آفساید اظهار داشتن این گل اعتراض کردند. اعتراض اصفهانی به داور در صحبنه های زیادی از بازی رخ داد.

صندلی خبرنگاران افراد غیر خبرنگار زیادی را در خود می دید که در هر صحنه از حمله سپاهان بالا و پایین می پریدند.

دقیقه 40 بازی در محوطه جریمه سپاهان درگیری لفظی شدیدی بین یزدانی و خلیل زاده بوجود آمد که در این صحنه کاملا واضح بود که مدافع سپاهان الفاظ رکیکی را بر زبان آورد. از روی تصاویر تلویزیونی و با لب خوانی تعیین بود که یزدانی از چه کلمه ای زشتی استفاده نموده تا فحاشی از روی سکو به داخل زمین کشیده گردد.

در خاتمه نیمه اول محسن خلیلی سمت ناظر بازی رفته و به وی اظهار داشت مدافع سپاهان به خلیل زاده فحاشی نموده و باید اخراج گردد که در این لحظه تکسیرا سمت خلیلی آمد و با وی درگیری لفظی شدید داشت.

خلیل زاده در خاتمه نیمه اول سمت قلعه نویی رفت و با او دقایقی به صحبت پرداخت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 203

به "حاشیه دیدار سپاهان - پرسپولیس، فحاشی از روی سکوها به داخل زمین کشیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه دیدار سپاهان - پرسپولیس، فحاشی از روی سکوها به داخل زمین کشیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید