جزییات مهم درباره زمان تحویل و مدل خودرو های سامانه یکپارچه فروش خودرو

به گزارش ایران 20 دانلود، ­مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: به همه متقاضیان، خودروی طرح جوانی جمعیت و خودروی فرسوده در سال 1402 خودرو تخصیص داده شد.

جزییات مهم درباره زمان تحویل و مدل خودرو های سامانه یکپارچه فروش خودرو

به گزارش خبرآنلاین، مهدی تقدسی در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه در دور دوم ثبت نام خودرو طبق زمانبندی تا پایان سال 1403 به متقاضیان خودرو تعلق گرفت، افزود: به 97 درصد از نفراتی که در مرحله دوم سامانه فروش خودرو شرکت کرده بودند، براساس برنامه تولید خودروسازان داخلی خودرو تعلق گرفت. با توجه به ظرفیت جذب نشده خودروسازان و نیز محصولات نو در شهریور ماه برای سه درصد باقیمانده افراد (فقط متقاضیان مرحله دوم)، ضمن حفظ اولویت آن ها امکان انتخاب خودروی نو فراهم می شود.

وی با تاکید بر اینکه به همه متقاضیان مرحله دوم سامانه یکپارچه نیز همانند مرحله نخست، خودرو تخصیص داده خواهد شد، گفت: خودرو به همه متقاضیان خودروی طرح جوانی جمعیت و طرح خودروی فرسوده در سال 1402 تخصیص داده شد که متقاضیان طرح خودروی فرسوده در هفته جاری نتیجه پالایش تعیین و بر روی سامانه اعلام می شود.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو با بیان اینکه دور دوم سامانه منطبق با زمان بندی اعلام شده به کار خود پایان داد و از این پس نتایج روی پایگاه اینترنتی قابل مشاهده است، افزود: برخی از خودرو ها مانند کوییک اس و X 22 pro IE در سال 1402 تحویل مشتریان می شود و برخی از محصولاتی که تقاضای بالایی داشتند مانند شاهین و FMC -SX 5 تاریخ تحویل آن ها در سال 1403 است؛ نکته حائز اهمیت این است که برخی در فضای مجازی اعلام کرده اند که مدل خودرویی در دور دوم اعلام شده است در حالی که اینطور نیست و همه مدل خودرویی شهریور اعلام می شود.

منبع: فرارو
انتشار: 30 خرداد 1402 بروزرسانی: 30 خرداد 1402 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2246

به "جزییات مهم درباره زمان تحویل و مدل خودرو های سامانه یکپارچه فروش خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات مهم درباره زمان تحویل و مدل خودرو های سامانه یکپارچه فروش خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید