تصاویر هواوی نوا 4 در سایت TENAA رویت شد

به گزارش ایران 20 دانلود، روز گذشته، سامسونگ در چین از اولین گوشی مجهز به نمایشگر حفره دار یعنی گلکسی A8s پرده برداری کرد. اما همانطور که احتمالا می دانید، اولین گوشی هواوی مجهز به چنین نمایشگری در هفته آینده معرفی می گردد و حالا اولین تصاویر و اطلاعات مختصری از هواوی نوا 4 در سایت رگولاتوری چینی یعنی TENAA منتشر شده است.

تصاویر هواوی نوا 4 در سایت TENAA رویت شد

در این تصاویر، می توانیم یک حفره کوچک در گوشه بخش فوقانی نمایشگر را مشاهده کنیم. علاوه بر این، در طرفین و بالای نمایشگر حاشیه کمی وجود دارد ولی حاشیه پایینی کمی ضخیم تر محسوب می گردد. نکته قابل توجه مربوط به این حاشیه ها این است که حاشیه های نمایشگر هواوی نوا 4 سفیدرنگ هستند. معمولا شرکت ها برای اینکه حاشیه های نمایشگر محسوس نباشند، از رنگ مشکی استفاده می نمایند اما در این مورد، هواوی تصمیم گرفته توجه کاربران را نسبت به این حاشیه ها جلب کند.

در پنل پشتی، چینش دوربین سه گانه یادآور گوشی P20 پرو است. البته به جای بهره گیری از دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی، گفته می گردد سنسور اصلی از نوع 48 مگاپیکسلی خواهد بود که احتمالا در کنار آن سنسور سیاه وسفید و دوربین تله فوتو تعبیه شده است.

طبق اطلاعات منتشر شده در این سایت، گوشی مذکور از نمایشگر 6.41 اینچی بهره می برد و انرژی آن را یک باتری 3900 میلی آمپر ساعتی تامین می نماید. طبق اعلام هواوی، این گوشی در تاریخ 17 دسامبر (26 آذر) رسما معرفی می گردد و در ابتدا فقط مختص بازار چین خواهد بود. با توجه به سابقه شرکت هواوی، می توانیم در اوایل سال 2019 انتظار عرضه این گوشی را در دیگر بازارها داشته باشیم.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 100

به "تصاویر هواوی نوا 4 در سایت TENAA رویت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر هواوی نوا 4 در سایت TENAA رویت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید