تجهیز 8 موزه و مخزن اموال مجموعه سعدآباد به وسایل حفاظت تصویری

به گزارش ایران 20 دانلود، ایرنا/ براساس آخرین اخبار واصله، تجهیز 8 موزه و مخزن اموال مجموعه سعدآباد به وسایل حفاظت تصویری صورت می گیرد.

تجهیز 8 موزه و مخزن اموال مجموعه سعدآباد به وسایل حفاظت تصویری

کیا پارسا گفت: این تجهیزات با اعتباری بالغ بر یازده میلیارد ریال، با هماهنگی و تایید کمیته ستادی راهبری حفاظت الکترونیک و اداره کل موزه ها و از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولتی تامین شده و به زودی نصب و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرمجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد اضافه کرد: حفاظت و تجهیز موزه ها و مخازن مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد از مهمترین دغدغه ها و از اولویت های برنامه های سال گذشته مجموعه سعدآباد بود که خوشبختانه اکنون بخش قابل توجهی از آن محقق شد و در برنامه سال 1400 هم رقم قابل توجهی به همین موضوع اختصاص پیدا کرده و امیدواریم در سال جاری تمام موزه های مجموعه سعدآباد بطور کامل به این سامانه حفاظتی مجهز شوند.

سید یعقوب حسینی، دبیر کمیته حفاظت الکترونیک مجموعه سعدآباد گفت: قبل از این 6 موزه در مجموعه سعدآباد مجهز به دوربین بود که در سال 99 موزه هنرهای زیبا هم از طریق برگزاری مناقصه به این اقلام تجهیز و به این تعداد اضافه شد. علاوه بر آن با تمرکز بر موضوع حفاظت فیزیکی موزه ها، با برخی تعمیرات جزیی وضع موجود سامان دهی و به روز شد.

حسینی اضافه کرد: سال گذشته رقم قابل توجهی به تجهیز 6 موزه و دو مخزن اموال فرهنگی اختصاص پیدا کرد و با تشکیل گروه کارشناسی تخصصی حفاظت الکترونیکی در دفتر فنی مجموعه براساس اعتبار تخصیصی ابتدا ضمن اولویت سنجی و تعریف و معین تجهیزات مورد نیاز، شرح خدمات خرید و نصب آنها از طریق سامانه ارائه شد و از طریق شرکت برنده مناقصه این نیاز تامین شد. او اضافه کرد: با توجه به تحویل دریافت تجهیزات سامانه حفاظت تصویری در روزهای اخیر، بزودی نصب و بهره برداری آنها هم انجام می شود.

منبع: همگردی
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1703

به "تجهیز 8 موزه و مخزن اموال مجموعه سعدآباد به وسایل حفاظت تصویری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز 8 موزه و مخزن اموال مجموعه سعدآباد به وسایل حفاظت تصویری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید