بیست و یکمین سوگواره تجسمی کوچه بنی هاشم در قم برگزار می شود

به گزارش ایران 20 دانلود، خبرنگاران/قم مسئول هیئت محبین حضرت زینب(س) گفت: سوگواره تجسمی کوچه بنی هاشم از امروز برای بیست و یکمین بار آغاز به کار می کند.

بیست و یکمین سوگواره تجسمی کوچه بنی هاشم در قم برگزار می شود

سیدمهدی رضوی در نشست خبری با اصحاب رسانه مطرح نمود: هیئت محبین حضرت زینب (س) 21 سال در کنار برگزاری مراسمات و اعیاد مذهبی، سوگواره تجسمی کوچه بنی هاشم را نیز برگزار می کند.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه از فضای 100 متری شروع به کار کرد و در طی سال های گذشته و تا به امروز در یک فضای 4هزار متری برگزار می شود.

رضوی ادامه داد: اهمیت و ضرورت وجود چنین برنامه هایی این است که با توجه به فضای کنونی جامعه نمایشگاه های این چنینی عامل بسیار مهمی برای جذب جوانان به سمت مسائل معرفتی و دینی هستند.

مسئول هیئت محبین حضرت زینب (س) گفت: این نمایشگاه تاریخ صدر اسلام را با مبنای زندگی حضرت زهرا به خوبی به نمایش می گذارد و از افتخارات این نمایشگاه هم بازدید و تایید همه اقشار جامعه از مراجع عالیقدر تا دانش آموزان است.

سید محمد روحانی مسئول اجرایی بیست ویکمین سوگواره تجسمی کوچه بنی هاشم نیز در جمع اصحاب رسانه گفت: این نمایشگاه از امروز بیست و نهم آذرماه افتتاح و تا شانزدهم دی ماه ساعت 16 الی 23 به روی بازدیدکنندگان باز می باشد.

وی اضافه کرد: سال دومی است که موضوع کرونا مطرح است و به همین دلیل بازدیدکنندگان با رعایت پروتکل های بهداشتی در مجموعه حضور پیدا خواهند کرد؛ همچنین بازدیدکنندگان برای حضور باید از قبل وقت حضور خود را به صورت رایگان از سایت www.mohebinzeinab.ir رزرو کنند.

روحانی ادامه داد: ظرفیت هر صحنه 200 نفر است اما امسال با توجه به شرایط کرونایی از یک سوم ظرفیت استفاده می کنیم، اگر استقبال خوبی از طرف بازدیدکنندگان صورت بگیرد زمان بازدیدها را تمدید می کنیم.

مسئول اجرایی بیست ویکمین سوگواره تجسمی کوچه بنی هاشم بیان نمود: هر صحنه در روز حدود 20 بار تکرار می شود؛ در سال های گذشته در هر دوره حدود 50 هزار نفر بازدید کننده داشته ایم؛ همچنین در شب های پیک شبی 2500 بازدید کننده را داشته ایم حتی در سال گذشته که کرونا وجود داشت تقریبا این تعداد بازدیدکننده را داشته ایم.

وی در سرانجام اضافه کرد: نمایشگاه تجسمی کوچه بنی هاشم به هیچ ارگانی وابسته نیست و تنها با کمک های مردمی اداره می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1938

به "بیست و یکمین سوگواره تجسمی کوچه بنی هاشم در قم برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیست و یکمین سوگواره تجسمی کوچه بنی هاشم در قم برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید