بردیده: در ادبیات تیم پاس، دیده شدن معنایی ندارد، آوای رزم مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت

به گزارش ایران 20 دانلود، سرپرست تیم کاراته پاس ناجا گفت: اینکه مربیانی به وسیله تیم و باشگاه خود دنبال دیده شدن باشند را نمی دانم اما در مرام سربازی ما، شهرت جایی ندارد.

بردیده: در ادبیات تیم پاس، دیده شدن معنایی ندارد، آوای رزم مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت

عقیل بردیده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد اظهارات احمد صافی، سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت: اینکه مربیانی به وسیله تیم و باشگاه خود دنبال دیده شدن باشند را نمی دانم اما در مرام سربازی ما ، شهرت جایی ندارد. وظیفه اصلی ما قدم گذاشتن در راه رشد و گسترش کاراته است و شهرت را برای خواستار آن می گذاریم. فکر می کنم حداقل این موضوع را در سال های 94 و 97 در فینال مسابقات سوپر لیگ ثابت کردیم.

وی در مورد اینکه گفته شده است که در صورت ملاقات پاس مقابل آوای رزم، این تیم شانسی برای حضور در ملاقات نهایی نداشته است، گفت: آوای رزم تیم خوبی را جمع نموده بود، اما در مقابل تیم کومیته و کاتای ما حرفی برای گفتن نداشت و برای عزیزان آرزوی قهرمانی سرگرمی شیرینی بود. این دوستان رقیب ضعیفی برای تیم دانشگاه آزاد بودند و بیشتر نقش پله ترقی برای این تیم را ایفا می کردند.

سرپرست تیم پاس با انتقاد از نقش احمد صافی در دو تیم بیان کرد: اساس حضور دو تیم وابسته به یک مربی در یک گروه غلط بود. مطمئن باشید چراغانی های این عزیزان خیلی با دوام نخواهد بود. ضمناً به مربیان محترم یادآور می شوم که برای تیم خود میز تصمیم گیری بنا نمایند.

بردیده در مورد اینکه تیم پاس اعتراضی به سازمان لیگ کاراته نداشته است، گفت: روز گذشته صحبتی با رئیس سازمان لیگ داشتم و مراتب گله مندی مجموعه پاس را به ایشان اعلام نمودم. با توجه به جوابیه ایشان و در جهت حفظ حرمت ها و احترام به تصمیم فدراسیون و سازمان لیگ به رتبه بندی اعلامی احترام می گذاریم.

وی در خاتمه بیان کرد: لازم می دانم ضمن تشکر از زحمات کادر فنی تیم کاراته پاس ناجا از محسن رشیدی، علیرضا کتیرایی، محمود پایدار و مصطفی پورجلالی و کلیه بازیکنان پرتلاش تیم کاتا و کومیته پاس نهایت تشکر را داریم. شایستگی و تعهد این عزیزان به ورزش کاراته همیشه ستودنی است. همچنین زحمات کادر درمان کشور را ستایش می کنیم و به این عزیزان و مجموعه محترم سازمان لیگ و فدراسیون خسته نباشید عرض می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1075

به "بردیده: در ادبیات تیم پاس، دیده شدن معنایی ندارد، آوای رزم مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت" امتیاز دهید

3 کاربر به "بردیده: در ادبیات تیم پاس، دیده شدن معنایی ندارد، آوای رزم مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بردیده: در ادبیات تیم پاس، دیده شدن معنایی ندارد، آوای رزم مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید