باشگاه استقلال برای کسب مجوز حرفه ای سازی اقدام می نماید

به گزارش ایران 20 دانلود، تهران (پانا) - جلسه کمیته صدور مجوز حرفه ای باشگاه استقلال با حضور مصطفی آجورلو مدیرعامل و معاونان، مدیران و آرش برهانی رییس آموزشگاه باشگاه استقلال برگزار گردید.

باشگاه استقلال برای کسب مجوز حرفه ای سازی اقدام می نماید

به گزارش باشگاه استقلال، در این جلسه مدیرعامل استقلال تاکید نمود که کلیه ارکان باشگاه باید در مورد جمع آوری مدارک جهت کسب مجوز حرفه ای سازی کوشش نمایند و جلسات مربوط به مجوز حرفه ای باشگاه استقلال باید هفتگی برگزار گردد و اعضا موظف به ارائه گزارش عملکرد هستند.

در این جلسه مقرر شد سعید فتاحی معاون اجرایی برای حوزه زیرساختی باشگاه، فرشید سمیعی معاون حقوقی برای امور حقوقی، محمد شکراللهی جهت مسائل پرسنلی، محمد نوری فر معاون ارتباطات در حوزه رسانه، مصطفی احمدی مدیر اقتصادی جهت مسائل اقتصادی، محمد ملااسماعیلی به همراه اجلال نصیری مدیر اجرایی تیم در مورد امور ورزشی و بهنام نصیری مسئول سامانه CLAS اقدامات لازمه را انجام دهند.

بعلاوه در ابتدای این جلسه مصطفی آجورلو به چند نکته اشاره نمود و گفت: برای کسب مجوز حرفه ای سال تازه از امروز و چند ماه زودتر رسیدگی به این امور را آغاز می کنیم. فراموش نگردد که اگر در گذشته هم فرصت ها را از دست نداده بودند، امروز استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت. این جلسات به صورت هفتگی باید برگزار گردد و طبق مسئولیت های معین شده در این جلسه پیش خواهیم رفت و به امید خدا سال جاری زودتر از مهلت معین شده کارهای لازم انجام می گردد تا نگرانی طرفداران محترم استقلال رفع گردد.

در همین رابطه فرزاد نادری مسئول و عضو کمیته صدور مجوز حرفه ای سازی باشگاه استقلال در گفت وگو با رسانه رسمی این باشگاه گفت: هر ساله در اواخر اردیبهشت از سوی سازمان لیگ نامه ای به باشگاه ها ارسال می گردد که کمیته های مربوط به حرفه ای سازی را تشکیل دهند. ما سال جاری زودتر این کار را آغاز کردیم تا برخلاف سال های گذشته اگر مسئله ای وجود داشت، بتوانیم آن را حل کنیم.

وی اضافه نمود: در این جلسه که با ریاست مدیرعامل باشگاه استقلال جناب دکتر آقای آجورلو برگزار گردید، وظایف معاونان و مدیران باشگاه استقلال معین شد و قرار شد تا این جلسات ادامه دار باشد و مدارک تکمیل شده در اختیار کمیته مجوز صدور حرفه ای قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 31 خرداد 1401 بروزرسانی: 31 خرداد 1401 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2058

به "باشگاه استقلال برای کسب مجوز حرفه ای سازی اقدام می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه استقلال برای کسب مجوز حرفه ای سازی اقدام می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید