اولین واکنش ها به فیلم 1917؛ بهترین فیلم جنگی از زمان نجات سرباز رایان

به گزارش ایران 20 دانلود، مخاطبانی که فیلم 1917 را دیده اند دیوانه این درام حماسی مربوط به جنگ جهانی اول سام مندس شده اند. نماهای این فیلم توسط راجر دیکنز به عنوان مدیر فیلمبرداری گرفته شده و حالتی دارد که انگار در آن میدان نبرد جهنمی همه چیز در یک برداشت گرفته شده است.

اولین واکنش ها به فیلم 1917؛ بهترین فیلم جنگی از زمان نجات سرباز رایان

فیلم تا روز کریسمس اکران عمومی نمی گردد. اما به نظر می رسد دورنمای دریم ورکز و یونیورسال از داستان جاه طلبانه دو سرباز انگلیسی (با بازی جورج مک کی و دین چارلز چپمن) که در حال مسابقه دادن با زمان هستند، خوب باشد.

فیلمنامه فیلم را خود سام مندس به همراه کریستی ویلسون کایرنز نوشته. فیلم داستان دو سرباز است که در جنگ جهانی دوم به آن ها ماموریت غیرممکنی داده می گردد. این که به داخل قلمروی دشمن نفوذ نمایند تا یک پیغام را تحویل بدهند و به این وسیله 1600 سرباز را از افتادن در تله دشمن نجات دهند.

برداشت های اولیه نشان می دهد که فیلم یکی از مهم ترین شرکت نمایندگان در اسکار خواهد بود.

ایندی وایر واکنش های اولیه بینندگان این فیلم در توییتر را جمع آوری نموده است:

- فیلم 1917 واقعا اثری میخکوب نماینده است. در تمام طول فیلم تنش حفظ می گردد. اغلب اوقات رعب آور است. (گاهی این احساس به شما دست می دهد که مشغول دیدن یک فیلم ترسناک واقعی هستید.) اول کار نگران این ماجرای یک برداشت متوالی در طول فیلم بودم و این که مبادا زیادی لوس به نظر برسد. اما واقعا با این قصه درست کار نموده بود. باعث می شد ما دقیقا حس کنیم وسط آن جهنم هستیم.

- فیلم برجسته ای است. به طرز شگفت انگیزی احساسات و اعماق قلب تان را منفجر می نماید. سکانس های مبهوت نماینده یکی بعد از دیگری می آیند. بازی ها به یادماندنی است. آن قدر شما را در خودش فرو می برد که فراموش می کنید این که فیلم در یک برداشت گرفته شده یا نه را حل کنید. فیلمی که از درون متهورانه و جسور است.

- این فیلم دستاورد سینمایی سال 2019 است. ما در هر قدم این مردان همراه آن ها هستیم. شبیه هیچ فیلم جنگی دیگری که پیش تر دیده اید نیست. کارگردانی حماسی و پرتنش سام مندس، موسیقی احساساتی و روحبخش توماس نیومن و همه صحنه هایی که راجر دیکنز گرفته شاهکار هستند.

- فیلم 1917 یک قطعه عظیم از صنعت فیلمسازی است. در روایت داستانش جسور و در اجرا استادانه است. هیجان انگیز و احساساتی و نمی توانید چشم تان را از لحظه ای که فیلم آغاز می گردد تا ثانیه آخرش از پرده بردارید. فیلمی که باید آن را روی پرده بزرگ ببینید.

- و این هم فیلمی که می تواند پیشتاز فصل جوایز باشد. بهترین فیلم جنگی از زمان نجات سرباز رایان. بهترین فیلمبرداری سال. یا حتی می گردد گفت بهترین فیلمبرداری دهه. شاهکار ارکسترال توماس نیومن. همه این ها هدیه سام مندس به سینماست. هر لحظه اش قدرتمند است.

- این پیروز ترین نمونه از فیلمی است که در یک برداشت گرفته شده. از لحاظ احساسی تقریبا همان حسی را در شما زنده می نماید که تکنیک فیلم جاذبه یا بردمن به وجود می آوردند.

- سام مندس با این فیلمش فوق العاده اش درباره جنگ جهانی اول فرم جدیدی از فیلمسازی را با یک داستان ساده ابداع نموده است. او خشونت یک تعارض را به شیوه ای در سینما نشان می دهد که کم کم فراموش شده بود. دوربین حتی برای یک لحظه کاراکترها را رها نمی نماید و ما شاهد تمام تجربیات درونی آن ها هستیم.

51 فیلمی که در سال 2019 نباید از دست بدهید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 565

به "اولین واکنش ها به فیلم 1917؛ بهترین فیلم جنگی از زمان نجات سرباز رایان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین واکنش ها به فیلم 1917؛ بهترین فیلم جنگی از زمان نجات سرباز رایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید