اهدای تندیس بهترین کارگردان جشنواره قونیه به مجیدی

به گزارش ایران 20 دانلود، تندیس بهترین کارگردان جشنواره جهانی فیلم قونیه در مراسمی در مرکز فرهنگی مولانا در شهر قونیه ترکیه به مجید مجیدی اهدا شد.

اهدای تندیس بهترین کارگردان جشنواره قونیه به مجیدی

به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در دومین جشنواره جهانی فیلم قونیه دو فیلم بچه های آسمان و بید مجنون با حضور نخستین فیلمساز ایرانی نامزد اسکار به نمایش درآمد و مورد استقبال تماشاگران نهاده شد. قرار است در فرصت حضور مجیدی در قونیه چند نشست دانشگاهی و رسانه ای هم برگزار گردد.

در مراسم اهدای جایزه به مجیدی، عبدالستار یارار دبیر جشنواره جهانی قونیه در سخنانی با تقدیر از نقش فیلمساز شاخص سینمای ایران در ساختن آثار سینمایی برجسته با پیغام های انسانی و اخلاقی، سینمای نوین ایران را پیغام آور معنویت دانست. این جایزه برای قدردانی از کارگردان هایی اهدا می گردد که به ریشه ها و باورهای معنوی و دینی خود وفادار مانده اند و مجیدی تنها کارگردان ایرانی است که سال جاری جایزه ویژه جشنواره جهانی قونیه را دریافت کرد.

جشنواره فیلم قونیه روزهای 11 تا 16 اردیبهشت به مناسبت ورود خانواده مولانا به شهر قونیه برگزار می گردد و در آن فیلم هایی با که درونمایه معنوی و عرفانی برای علاقه مندان به نمایش درمی آیند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 184

به "اهدای تندیس بهترین کارگردان جشنواره قونیه به مجیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای تندیس بهترین کارگردان جشنواره قونیه به مجیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید