انتقاد سرمربی پارااسکی از اعزام نشدن نماینده آلپاین ایران به بازیهای زمستانی

به گزارش ایران 20 دانلود، سرمربی تیم ملی پارااسکی درباره آخرین شرایط تعداد نفرات اعزامی به بازیهای پارالمپیک زمستانی گفت: در حال حاضر حضور 4 اسکی باز اسنوبرد و صحرانوردی از سوی کمیته ملی پارالمپیک تایید شده، اما درباره آلپاین هنوز تصمیم خاصی گرفته نشده است.

انتقاد سرمربی پارااسکی از اعزام نشدن نماینده آلپاین ایران به بازیهای زمستانی

صادق کلهر در گفت وگو با خبرنگاران، درباره تعداد اسکی بازان اعزامی به بازیهای پارالمپیک زمستانی، اظهار کرد: در حال حاضر صدیقه روزبه، حسین سولقانی و پوریا خلیل تاش در رشته اسنوبرد حضورشان در بازیهای پارالمپیک زمستانی از سوی کمیته ملی پارالمپیک تایید شده و شرایط الهه قلی فلاح و ابوالفضل خطیبی نیز پس از شرکت در مسابقات قهرمانی دنیا سوئد مشخص خواهد شد.

وی با انتقاد به نبود ورزشکار آلپاین در بازیهای پارالمپیک زمستانی چین، گفت: اعتبار ورزش اسکی ایران به رشته آلپاین است، طی 5 دوره حضورم در بازیهای پارالمپیک زمستانی با این رشته، اسکی ایران را در دنیا مطرح کردیم، حال نمی دانم حذف امیر جعفری تنها نماینده آلپاین از بازیهای زمستانی براساس چه نظر کارشناسی از سوی کمیته ملی پارالمپیک اجرا شده است.

سرمربی تیم ملی پارااسکی گفت: با توجه به این که تا 4 بهمن برای اعلام لیست نهایی به کمیته بین المللی پارالمپیک زمان داریم، امیدوارم کمیته ملی پارالمپیک در این زمینه تجدیدنظر کند و شرایط حضور تنها نماینده آلپاین ایران در بازیهای زمستانی را فراهم کند.

کلهر در پایان با اشاره به برگزاری اردوی اسکی بازان اسنوبرد، آلپاین و صحرانوردی از 28 دی تا 28 بهمن در پیست اسکی دیزین و امامزاده هاشم، افزود: صدیقه روزبه، حسین سولقانی، پوریا خلیل تاش و احمد جعفری در رشته اسنوبرد و آلپاین و الهه قلی فلاح و ابوالفضل خطیبی در صحرانوردی نفرات دعوت شده به اردو هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1969

به "انتقاد سرمربی پارااسکی از اعزام نشدن نماینده آلپاین ایران به بازیهای زمستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد سرمربی پارااسکی از اعزام نشدن نماینده آلپاین ایران به بازیهای زمستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید