افزایش 20 درصدی قیمت بلیط اتوبوس برای سفرهای نوروزی

به گزارش ایران 20 دانلود، مدیرعامل اتحادیه تعاونی مسافربری از افزایش 20 درصدی قیمت بلیط اتوبوس برای نوروز 1400 اطلاع داد. این تصمیم طبق روال هرسال و به علت وجود تردد یک سر خالی در این ایام اتخاذ شده است.

افزایش 20 درصدی قیمت بلیط اتوبوس برای سفرهای نوروزی

احمدرضا عامری، مدیرعامل اتحادیه تعاونی مسافربری کشور، از افرایش 20 درصدی بلیط اتوبوس برای سفرهای نوروزی طبق روال هرساله اطلاع داد. وی در این رابطه اذعان داشت:

طبق روال هرسال به علت وجود تردد یک سر خالی در ایام نوروز، بلیط اتوبوس برای نوروز 1400 هم با 20 درصد افزایش قیمت به فروش می رود.

وی با اشاره به ظرفیت کامل برای اجرای سفرهای نوروزی، در خصوص پیش فروش بلیط اتوبوس ها توضیح داد:

با توجه به امکان خرید اینترنتی بلیط همه ظرفیت ها در طول سال برای فروش اینترنتی فراهم شده است و از این نظر مردم مسئله ای ندارند و می توانند بلیط های خود را به وسیله اینترنت و سایت های مشخص و سایت شرکت های تعاونی دریافت نمایند.

عامری با تاکید بر اجرای کامل پروتکل های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک و محلول های ضدعفونی در ناوگان حمل و نقل جاده ای، در خصوص فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس های بین شهری اذعان داشت:

تردد اتوبوس ها با ظرفیت 50 درصد به علت رعایت فاصله گذاری اجتماعی در حال اجرا است؛ اما برای نوروز سال جاری تغییری که در خصوص فاصله گذاری ایجاد شد این است که اقوام درجه یک (نظیر یک خانواده چهار نفره) می توانند دو نفر در دو جایگاه کنار هم بنشینند در حالی که پیش از این فقط جایگاه های کنار پنجره فروخته می شد.

وی با اشاره به تقاضای کم در زمینه سفر با اتوبوس های بین شهری با توجه به تعدد شهرهای قرمز، نارنجی، زرد، از آماده سازی 83 هزار دستگاه ناوگان عمومی مسافری برای سفرهای جاده ای اطلاع داد. وی در این رابطه اضافه کرد:

برای ایام نوروز 14,500 دستگاه اتوبوس، 23 هزار دستگاه مینی بوس و 46 هزار دستگاه سواری کرایه آماده خدمت به ناوگان هستند.

افزایش 20 درصدی قیمت بلیط اتوبوس های بین شهری از 25 اسفند ماه و شیوه تازه فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس ها در حالی است که چندی پیش داریوش باقرجوان، مدیرکل دفتر مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بر عدم افزایش قیمت بلیط و فروش بلیط تنها برای جایگاه های کنار پنجره تاکید نموده بود.

منبع: کجارو / تین نیوز (خبرگزاری حمل و نقل)
انتشار: 3 فروردین 1401 بروزرسانی: 3 فروردین 1401 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1985

به "افزایش 20 درصدی قیمت بلیط اتوبوس برای سفرهای نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 20 درصدی قیمت بلیط اتوبوس برای سفرهای نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید