استرالیا قهرمان رقابت های بسکتبال جوانان آسیا شد

به گزارش ایران 20 دانلود، رقابت های بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا که به میزبانی تایلند برگزار گردید، با قهرمانی استرالیا به خاتمه رسید.

استرالیا قهرمان رقابت های بسکتبال جوانان آسیا شد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، امروز در فینال رقابت های بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا، تیم های زیر 18 سال استرالیا و نیوزیلند به مصاف هم رفتند. دو تیم از اقیانوسیه در حالی در فینال مقابل هم نهاده شدند که پیش از این در مرحله مقدماتی نیز با هم بازی نموده بودند.

دو تیم امروز در فینال رقابت های بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا باز هم مقابل هم نهاده شدند و دوباره این استرالیا بود که به پیروزی رسید. استرالیایی ها با نتیجه 72 بر 63 نیوزیلند را شکست دادند و به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها رسیدند.

پیش از این ملاقات، تیم های ملی بسکتبال جوانان چین و فیلیپین در ملاقات رده بندی به مصاف هم رفتند که این ملاقات با رجحان 76 بر 57 تیم چین به انتها رسید. ژاپن و ایران نیز برای کسب مقام پنجمی به مصاف هم رفتند که ژاپن با پیروزی 60 بر 58 مقام پنجم آسیا را به دست آورد.

بحرین هم با شکست 100 بر 93 کره جنوبی در مکان هفتم نهاده شد و کره جنوبی به مقام هشتم رسید. تیم های ملی بسکتبال استرالیا، نیوزیلند، چین و فیلیپین سهمیه حضور در جام جهانی جوانان را به دست آوردند.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 638

به "استرالیا قهرمان رقابت های بسکتبال جوانان آسیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استرالیا قهرمان رقابت های بسکتبال جوانان آسیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید