مقرون به صرفه ترین اجاق گاز فردار 5 شعله ایرانی

به گزارش ایران 20 دانلود، اجاق گاز یکی از ابزار های ضروری آشپزخانه است که بی شک در هر خانه ای یافت می گردد. اجاق گاز های موجود در بازار از نظر ظاهری به اجاق گاز های طرح فر، اجاق گاز های فردار و اجاق گاز های رومیزی تقسیم می شوند. قیمت اجاق گاز های فردار پنج شعله موجود در بازار در بهار 1402 از حدود 10 میلیون تومان تا 25 میلیون تومان متغیر است. اگر قصد خرید یک اجاق گاز 5 شعله ایرانی مقرون به صرفه قیمت را دارید، ما برترین پیشنهاد را برای شما داریم.

مقرون به صرفه ترین اجاق گاز فردار 5 شعله ایرانی

به گزارش راهنماتو، اجاق گاز 5 شعله SGC5-3122N Adrina اسنوا یکی از پرطرفدارترین اجاق گاز های فردار 5 شعله موجود در بازار است. اولین ویژگی متمایز این محصول در این بازه قیمتی دارا بودن دو شعله زمان دار است. این قابلیت به شما یاری می نماید تا زمان پخت غذا را تخمین زده و آن را طوری تنظیم کنید تا در زمان دلخواه شما شعله خاموش گردد. با استفاده از این قابلیت حتی زمانی که در منزل حضور نداشته باشید هم هیچ نگرانی بابت سوختن غذا نخواهید داشت.

ویژگی دیگر این اجاق گاز که توجه ما را به خود جلب کرد، برخورداری از دو جوجه گردان همزمان است. این قابلیت کاربردی زمان بریان کردن مرغ برای مهمان و خانواده های پرجمعیت را کاهش می دهد.

با استفاده از نمایشگر لمسی این اجاق گاز می توانید شعله های زمان دار، جوجه گردان ها، قفل کودک و فن انتقال حرارت را بخوبی کنترل کنید. یکی دیگر از ویژگی های جالب این محصول پوشش های چربی گریز آن می باشد که به راحتی با استفاده از یک دستمال مرطوب و بدون احتیاج به هیچ گونه چربی زدا کاملا پاک می شوند.

این اجاق گاز با استفاده از سیستم سوخت رسانی کامل ساباف ایتالیا، فندک و ترموکوپل ساباف ایتالیا کیفیت و کارایی خود را بیش از پیش افزایش داده است. از دیگر قابلیت های این اجاق گاز می توان به فن انتقال حرارت، ترموکوبل صفر ثانیه، لعاب داخل فر، پوشش نانو کلین و زمان سنج اشاره نمود.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما نبود، می توانید به این گزینه ها نیز فکر کنید:

منبع: فرارو
انتشار: 2 خرداد 1402 بروزرسانی: 2 خرداد 1402 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2234

به "مقرون به صرفه ترین اجاق گاز فردار 5 شعله ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقرون به صرفه ترین اجاق گاز فردار 5 شعله ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید