ارائه خدمات امدادی هلال احمر زنجان برای آسیب دیدگان 71 حادثه

به گزارش ایران 20 دانلود، مدیرعامل جمعیت هلال احمر زنجان گفت:تیم های عملیاتی هلال احمر زنجان سال جاری در قالب طرح امداد و نجات نوروزی برای آسیب دیدگان 71 حادثه امدادرسانی کردند.

ارائه خدمات امدادی هلال احمر زنجان برای آسیب دیدگان 71 حادثه

موسوی به عملیات های امدادی هلال احمر در طرح نوروزی اشاره نمود و گفت: از 26 اسفندماه پارسال تا خاتمه 15 فروردین ماه سال جاری 124 تیم عملیاتی با 327 نجاتگر برای 217 نفر امدادرسانی نموده اند.

او می گوید: در این حوادث 507 نفرمتأثر از حادثه و 503 نفر نیز آسیب دیده بودند که چهار نفر از آن ها در محل حادثه جان خود را از دست داده بودند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این حوادث 159 مصدوم برجا گذاشت که نیرو های عملیاتی هلال احمر استان زنجان 15 نفر از مصدومان را جهت مداوا به مراکز درمانی انتقال دادند.

موسوی گفت: نوروز سال جاری 71 مورد حادثه در جاده های زنجان، خدابنده، ابهر، خرم دره و طارم رخ داده است.

او می گوید: در این عملیات های امداد و نجات آمبولانس، خودروی نجات، یاری دار سبک و ست هیدرولیک نجات بکارگیری شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 11 پایگاه ثابت و چهار پایگاه امداد و نجات جاده ای موقت نیز در جهت های ارتباطی پرتردد و پر خطر این استان در قالب طرح ملی امداد و نجات نوروزی مستقر نموده بودیم.

موسوی می گوید: برای ارائه خدمات مطلوب علاوه بر 15 پایگاه فعال در جاده های استان هشت پایگاه پشتیبان نیز در شهرستان فعال است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از هموطنان خواست تا در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره 112 برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار نمایند.

خبرنگاران زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 خرداد 1401 بروزرسانی: 29 خرداد 1401 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2056

به "ارائه خدمات امدادی هلال احمر زنجان برای آسیب دیدگان 71 حادثه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات امدادی هلال احمر زنجان برای آسیب دیدگان 71 حادثه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید