شروع فاز نخست عملیات احیا و بازسازی حمام تاریخی شیشوان در عجب شیر

به گزارش ایران 20 دانلود، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده روز شنبه 10 آبان ماه ضمن اعلام این خبر گفت: پروژه عملیات حفاظت و بازسازی حمام تاریخی روستای شیشوان در شهرستان عجب شیر در راستای صیانت از مواریث تاریخی انجام می گردد.

شروع فاز نخست عملیات احیا و بازسازی حمام تاریخی شیشوان در عجب شیر

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

او ادامه داد: فاز نخست عملیات احیا و بازسازی حمام تاریخی شیشوان از ابتدای امسال شروع شده و با نظارت متخصصان معاونت میراث فرهنگی استان در حال انجام است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی اظهار داشت: عملیات بازسازیی این فاز شامل اقداماتی نظیر استحکام بخشی حمام، بازسازی دیوارهای باقی مانده، اجرای پایه های سربند، اجرای طاق های میان دری و گنبد در سربند، کانال زه کشی در ضلع شرقی حمام، خاک برداری و نخاله برداری، اجرای طاق ها و مدول اولیه صورت گرفته است.

او اظهار کرد:این اداره کل طی امسال با نظارت مستمر بر پروژه های بازسازیی در نظر دارد تا بخش عمده ای از عملیات تخصصی و فنی ابنیه تاریخی را انجام و برای بهره برداری در حوزه های فرهنگی و گردشگری آماده کند.

منبع: گردشبان
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1218

به "شروع فاز نخست عملیات احیا و بازسازی حمام تاریخی شیشوان در عجب شیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فاز نخست عملیات احیا و بازسازی حمام تاریخی شیشوان در عجب شیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید