6 تیر، اعزام تیم پاراتکواندو به مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش ایران 20 دانلود، رئیس انجمن پاراتکواندو از اعزام تیم ملی کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا اطلاع داد.

6 تیر، اعزام تیم پاراتکواندو به مسابقات قهرمانی آسیا

با ما همراه باشید تا با بهترین هزینه سفر ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، مسعود لشگری گفت: سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کره جنوبی برگزار می گردد و تیم ملی کشورمان روز سه شنبه، 6 تیر ماه به این مسابقات اعزام خواهد شد.

وی اضافه نمود: اردوهای تیم ملی از 16 فروردین در آموزشگاه ملی المپیک شروع شد و تمرینات بدون وقفه ادامه داشت. از 20 خرداد ماه نیز اردوها به فدراسیون تکواندو منتقل شد و ملی پوشان کشورمان با روحیه خوب و آمادگی فنی کامل راهی این رقابت ها می شوند.

سرپرست کاروان اعزامی ایران گفت: از هفت پاراتکواندو کار اعزامی به این مسابقات، 6 نفر در جدول رنکنیگ جهانی دارای رتبه های یک تا 6 هستند و تنها یک نفر ورزشکار جدید داریم. تیم ملی کشورمان در دور پیشین این مسابقات در بخش مردان به عنوان نخست دست یافت و چون در بخش بانوان نماینده نداشتیم، عنوان کلی قهرمانی به تیم روسیه تعلق گرفت.

لشگری بیان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا برای کشورهای آسیایی دارای امتیاز 40 و سایر کشورهایی که از قاره های دیگر شرکت می نمایند، دارای امتیاز 20 است. از این رو کسب عنوان از این مسابقات می تواند یاری بزرگی برای پاراتکواندو کاران کشورمان باشد تا به وسیله آن بخشی از مجموع امتیازاتی که برای سهمیه بازی های پارالمپیک 2020 احتیاج دارند، تامین گردد و باقی امتیازات نیز از سایر رویدادهای پیش رو به دست خواهد آمد.

رئیس انجمن پاراتکواندو توضیح داد: پس از ورود به کشور میزبان، وزن کشی ورزشکاران روز نهم تیر ماه انجام می گردد و همه رقابت ها طی یک روز و دهم تیر ماه برگزار خواهد شد و دوازدهم تیر نیز به کشور بازمی گردیم.

تیم ملی پاراتکواندو ایران با ترکیب سعید صادقیان پور (کلاس K42، وزن 61- کیلوگرم)، محمود جعفرزاده (کلاس K42، وزن 75- کیلوگرم)، احمد نریمانی (کلاس K42، وزن 75+)، سجاد جوانبخت (کلاس K42، وزن 61- کیلوگرم)، مهدی پوررهنما (کلاس K44، وزن 75- کیلوگرم)، اصغر عزیزی اقدم (کلاس K44، وزن 75+ کیلوگرم) و محمد رضا شعبانی (کلاس K42، وزن 75- کیلوگرم) در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا می نماید.

پیغام خانی اصل به عنوان سرمربی و مهدی احمدی به عنوان مربی ملی پوشان را همراهی می نمایند و مسعود لشگری نیز سرپرست کاروان اعزامی کشورمان به این رقابت ها است.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 659

به "6 تیر، اعزام تیم پاراتکواندو به مسابقات قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 تیر، اعزام تیم پاراتکواندو به مسابقات قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید