4 تلفن هوشمند مقرون به صرفه ایسوس در راهند

به گزارش ایران 20 دانلود، پس از استعفای مدیر عامل شرکت ایسوس، جری شن در سرانجام سال 2018، این شرکت تمرکز خود را بر روی پرچمداران و مجموعه بازی های ROG تغییر داد. در حالی که مدل های ارزان تر مانند ZenFone Live (L2) به شدت در بازار محبوبند، اما تا اواخر آوریل سال گذشته، این محبوبیت روی گوشی ZenFone Max Pro (M2) متمرکز بود.

4 تلفن هوشمند مقرون به صرفه ایسوس در راهند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، با توجه به اطلاعات جدید، ممکن است به زودی اوضاع تغییر کند، زیرا ایسوس در حال کار بر روی چهار دستگاه با تراشه هایی با نام رمز Lito، Lagoon، Bengal و Scuba است. ما ایده بسیار خوبی داریم که این نام ها به تراشه هایی اشاره می نمایند که همه آن ها از قطعات میان رده تا سطح پایین هستند.

Lito به احتمال زیاد دارای تراشه Snapdragon 765 / 765G است، در حالی که Lagoon احتمالاً دارای Snapdragon 690 است. هر دوی این قطعات میان رده مدرن، به خصوص با مودم های 5G کار می نمایند. شرایط دو مدل دیگر، کمی مبهم تر است. مورد اول احتمالاً با اسنپدراگون 662 یا اسنپدراگون 460 در ارتباط است؛ و دومی احتمالاً بخشی از تراشه های خانواده کوالکام اسنپدراگون 200 بسیار مقرون به صرفه است.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1185

به "4 تلفن هوشمند مقرون به صرفه ایسوس در راهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 تلفن هوشمند مقرون به صرفه ایسوس در راهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید