گردهمایی دبیران اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی برگزار می گردد

به گزارش ایران 20 دانلود، به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی با کسب مجوز از اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و به منظور استفاده از ظرفیت انجمن های علمی دانشجویی و گسترش همکاری های گروهی علمی در سطح ملی و بین المللی تشکیل گردیده و فعالیت می نماید.

گردهمایی دبیران اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی برگزار می گردد

مجمع عمومی اتحادیه ها هر ساله با حضور نمایندگان انجمن های علمی در یک حوزه علمی و تخصصی از دانشگاه های سراسر کشور برگزار می گردد و در حال حاضر بالغ بر 30 اتحادیه علمی فعال زیر نظر اداره کل فرهنگی وزارت علوم وجود دارد.

انجمن های علمی دانشجویی، در کنار سایر تشکل های دانشجویی، عرصه هایی هستندکه قانون گذار وجودشان را در دانشگاه ها به رسمیت شناخته و دانشجویان بر اساس علاقه مندی خود وارد این عرصه ها می شوند و حضور موثر دانشجویان در انجمن های علمی دانشجویی، جدا از مذهب و نژاد و قومیت، فضایی برای گفتگوی ملی و کنش همدلانه ایجاد می نماید که هدف آن اعتلای نام ایران اسلامی است که در واقع فعالیت در انجمن های علمی موجبات ظهور مدل های جدیدی از اندیشیدن، تفکر و عمل را فراهم می سازد.

در همین راستا نشست آموزشی دبیران اتحادیه های انجمن های علمی دانشجویی، با هدف توانمندسازی و تبادل تجربیات میان انجمن ها 13 تا 15 شهریورماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 31

به "گردهمایی دبیران اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردهمایی دبیران اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید