وعده جذاب پیشکسوت استقلال برای طرفداران

به گزارش ایران 20 دانلود، بهتاش فریبا درباره شرایط استقلال گفت: من در استقلال نشانه های خوبی دیده ام و اطمینان دارم شرایط این تیم در هفته های آینده بهتر می گردد.

وعده جذاب پیشکسوت استقلال برای طرفداران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بهتاش فریبا، بازیکن، مربی و سرپرست اسبق استقلال، در مورد شرایط آبی پوشان گفت: استقلال شرایط خوبی دارد. شاید سبک بازی تیم به گونه ای نباشد که طرفداران را راضی کند، اما من نشانه های خوبی در این تیم می بینم. کسانی که از سبک بازی استقلال انتقاد می نمایند باید این نکته را در نظر داشته باشند که استقلال در هفته های اخیر مقابل تیم های تدافعی بازی نموده و ناچار بوده از شوتزنی، ارسال های بلند و ضربات ایستگاهی استفاده کند.

او ادامه داد: نکته مهمی که این روز ها منتقدان آن را در نظر نمی گیرند این است که استقلال پیش از آغاز لیگ فرصت کمی برای آماده سازی داشت. باید به این مهم توجه کرد و به فکری و همکارانش فرصت داد تا بتوانند تفکرات خود را پیاده نمایند. بار ها گفته ام فکری سرمایه استقلال است و باید به او مهلت بیشتری داد تا بتواند در آرامش کارش را انجام دهد. فکری تا اینجای کار نسبت به خیلی از مربیان پیشین استقلال در نتیجه گیری هفته های اول، پیروز تر عمل نموده و نباید تا این اندازه تحت فشار قرار بگیرد.

بهتاش فریبا با اشاره به ملاقات امروز استقلال مقابل صنعت نفت آبادان گفت: استقلال برای بازی امروز مصدومان زیادی دارد که این موضوع کار فکری را سخت می نماید. قطعا غیبت مسعود ریگی، شیخ دیاباته، سیاوش یزدانی، فرشید اسماعیلی و وریا غفوری دست فکری را برای انتخاب ترکیب دلخواهش می بندد. استقلال برای رسیدن به پیروزیت به همه نفراتش احتیاج دارد، اما متاسفانه امروز دست فکری بسته است.

او ادامه داد: صنعت نفت آبادان قطعا امروز برای متوقف کردن استقلال به میدان می آید. نباید از این تیم انتظار داشته باشیم در بازی مقابل استقلال آن هم در استادیوم آزادی بازی تهاجمی ارائه دهد و همانطور بازی کند که این تیم می خواهد. اولویت نفتی ها در بازی امروز کسب یک امتیاز است بنابراین با سیستم دفاعی و بسته مقابل استقلال به میدان خواهد آمد. حتما محمود فکری این نکته را در نظر خواهد گرفت و برای باز کردن دفاع لایه ای صنعت نفت تدبیری می اندیشد.

مربی و سرپرست اسبق استقلال در انتها با لزوم حمایت از آبی پوشان و فکری گفت: طرفداران استقلال را درک می کنم. می دانم طرفداران به دلیل نتایج سال های اخیر ناراحت هستند و توقع قهرمانی دارند که کاملا توقع به جایی است، ولی پیروزیت استقلال تنها با حمایت از فکری و تیم رقم می خورد. ضمن اینکه هنوز در هفته های ابتدایی لیگ هستیم و تیم ها هنوز سروشکل نگرفته اند، اما من در استقلال نشانه های خوبی دیده ام و اطمینان دارم شرایط این تیم در هفته های آینده بهتر می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1361

به "وعده جذاب پیشکسوت استقلال برای طرفداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده جذاب پیشکسوت استقلال برای طرفداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید