مینگ-چی کو: اپل در سال 2021 آیفون بدون پورت عرضه می نماید

به گزارش ایران 20 دانلود، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، مینگ چی کو، در جدیدترین گزارش خود پیش بینی های تازه ای را در خصوص عملکرد اپل در سال 2020 و 2021 مطرح نموده است. این شرکت از سال 2017 در هر سال سه آیفون جدید را معرفی نموده است و در ابتدا گفته می شد در سال آینده هم این رویکرد تکرار می گردد. با این حال، از مدتی قبل گزارش های زیادی در خصوص عرضه آیفون SE2 منتشر شده و به تازگی به احتمال عرضه مدل پنجم آیفون هم اشاره شده است. به غیر از پیش بینی مربوط به عرضه آیفون بدون پورت در سال 2021، طبق گزارش جدید مینگ چی کو برای آیفون های سال 2020 می توانیم چنین انتظاراتی را داشته باشیم:

مینگ-چی کو: اپل در سال 2021 آیفون بدون پورت عرضه می نماید

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

  • آیفون SE2: این گوشی به نوعی جانشین آیفون SE است ولی در حقیقت طراحی آن مبتنی بر آیفون 8 خواهد بود. از بین مشخصات احتمالی آن می توانیم به بهره گیری از نمایشگر 4.7 اینچی LCD و یک دوربین اصلی و تراشه مشابه آیفون 11 اشاره کنیم. در خصوص قیمت آیفون SE 2 هنوز با قاطعیت نمی توانیم اظهارنظر کنیم ولی با توجه به ماهیت آن، باید ارزان ترین قیمت را بین آیفون های تازه نفس داشته باشد.
  • آیفون 12 پرو: همانطور که از نام این گوشی پیداست، این آیفون جایگزین آیفون 11 پرو می گردد. مینگ چی کو باور دارد این گوشی در کنار دوربین سه گانه از سنسور مدت پرواز (ToF) هم بهره می برد و مجهز به نمایشگر اولد 6.1 اینچی است.
  • آیفون 12 پرو مکس: این مدل هم از مشخصات مشابه آیفون 12 پرو بهره خواهد برد و از تفاوت های آن می توانیم به بهره گیری از نمایشگر 6.7 اینچی اشاره کنیم. باید خاطرنشان کنیم آیفون 11 پرو مکس مجهز به نمایشگر 6.5 اینچی است.
  • آیفون 12 پلاس/ مکس: در رابطه با نام این گوشی هنوز با قاطعیت زیادی نمی توانیم صحبت کنیم اما در هر صورت قرار است به عنوان جایگزین آیفون 11 روانه بازار گردد. کو اعتقاد دارد این گوشی همچنان از دوربین دوگانه بهره می برد و از مهم ترین ویژگی های جدید آن می توانیم به تعبیه نمایشگر اولد و پشتیبانی از فناوری 5G اشاره کنیم.
  • آیفون 12: اپل برای اینکه بتواند توجه کاربران علاقمند به گوشی های جمع وجور ولی همچنان قدرتمند را جلب کند، ظاهرا یک آیفون 5.4 اینچی را به بازار عرضه خواهد نمود که از لحاظ مشخصات سخت افزاری مشابه آیفون 12 پلاس خواهد بود.

این تحلیلگر پیش بینی می نماید که طراحی بدنه سری آیفون 12 تا حدی مشابه آیفون 4 خواهد بود و برای پشتیبانی از فناوری 5G از مودم X55 ساخت کوالکام بهره می برند.

عرضه آیفون بدون پورت در سال 2021

برای سال 2021 هم به نظر می رسد استراتژی اپل برای عرضه 5 آیفون ادامه پیدا می نماید. مینگ چی کو باور دارد در اوایل 2021 جانشین آیفون SE2 معرفی می گردد که مبتنی بر طراحی کم حاشیه و فاقد دکمه هوم خواهد بود. طبق پیش بینی این تحلیلگر، این گوشی از نمایشگر 5.5 اینچی یا 6.1 اینچی بهره خواهد برد. نکته قابل توجه در خصوص این گوشی این است که بر اساس گزارش منتشر شده، ظاهرا فاقد سیستم تشخیص چهره است و در عوض حسگر اثر انگشت در دکمه پاور در کنار بدنه تعبیه می گردد.

در این میان، در سال 2021 باید انتظار عرضه آیفون بدون پورت را هم داشته باشیم که می تواند تجربه کاربری کاملا بی سیم را برای کاربران به ارمغان بیاورد. آقای کو در گزارش خود خاطرنشان نموده که اپل در ابتدا می خواهد برای گران ترین مدل آیفون، پورت لایتنینگ را حذف کند.

در نهایت باید بگوییم که گزارش های مینگ چی کو معمولا تا حد زیادی به حقیقت بدل می شوند و به همین خاطر منابع خبری مختلف همیشه پیش بینی های این تحلیلگر مشهور را جدی می گیرند.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 586

به "مینگ-چی کو: اپل در سال 2021 آیفون بدون پورت عرضه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مینگ-چی کو: اپل در سال 2021 آیفون بدون پورت عرضه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید