مک مینی قدرتمند اپل در راه است!

به گزارش ایران 20 دانلود، شرکت اپل، نسخه به روز شده مک مینی را در اواخر سال 2020 عرضه نموده بود. این محصول یکی از اولین دستگاه هایی بود که از چیپست تازه اپل سیلیکون M1 بهره می برد.

مک مینی قدرتمند اپل در راه است!

به گزارش خبرنگاران، از زمان عرضه مک مینی با تراشه M1، شایعاتی در خصوص ساخت مک مینی قدرتمندتر نیز به گوش رسید. گزارشی که اخیرا منتشر شده نشان می دهد که مدل قدرتمندتر این مک مینی اواخر سال جاری بطور رسمی عرضه خواهد شد.

طبق گزارش dylandkt در اولین رویداد اپل در سال 2022 احتمالا یک مک مینی ارتقا یافته با تراشه های M1 Pro و M1 Max معرفی خواهد شد. بعلاوه گفته می گردد که این محصول دارای طراحی تازهتری خواهد بود. این مک مینی دارای بدنه نازک تر با رویه پلی کربنات، پورت های بیشتری نسبت به مدل قبلی و اتصال برق مغناطیسی خواهد بود.

مک مینی تازه تنها دستگاهی نیست که اپل قرار است در ماه های آینده در رویداد بهار معرفی کند. انتظار می رود آیفون SE تازه با پشتیبانی از اتصال 5G، آی پد ایر به روزرسانی شده و تعداد زیادی محصولات دیگر عرضه گردد. با این حال برترین محصول این رویداد می تواند یک iMac Pro باشد که گفته می گردد هنوز در حال راه اندازی است. بعلاوه انتظار می رود که این دستگاه دارای تراشه های M1 Pro و M1 Max باشد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1960

به "مک مینی قدرتمند اپل در راه است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مک مینی قدرتمند اپل در راه است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید