معرفی هتل تایتانیک داون تاون بیوقلو استانبول ، 4 ستاره

به گزارش ایران 20 دانلود، هتل تایتانیک داون تاون بیوقلو استانبول |Hotel Titanic Downtown Beyoglu

هتل تایتانیک داون تاون بیوقلو استانبول (Hotel Titanic Downtown Beyoglu) از جمله هتل های 4 ستاره شهر استانبول است که در مرکز تجاری و البته تفیحی شهر استانبول قرار گرفته است. این هتل زیبا که در طراحی و تزئینات داخلی آن از المان های مدرن در دنیای معماری و مخصوص برای هتل ها به کار رفته است، به اکثر نقاط شهر استانبول دسترسی بسیار مناسب و خوبی دارد. هتل تایتانیک داون تاون بیوقلو استانبول را می توان به جرات یکی از اولین انتخاب های اکثر گردشگرانی که به این شهر سفر می نمایند، دانست. این هتل تنها 19 کیلومتر تا فرودگاه آتاتورک ترکیه و 45 کیلومتر تا فرودگاه سبیحا گوکچن فاصله دارد. همچنین علاوه بر این در فاصله 3 کیلومتری میدان تکسیم قرار گرفته است و تا اولین ایستگاه مترو هم تنها 1 کیلومتر فاصله دارد. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا با ویژگی های رفاهی، خدماتی و تفریحی هتل تایتانیک داون تاون بیوقلو استانبول را به همراه فاصله آن با جاذبه های شهر، به شما معرفی کنیم.

معرفی هتل تایتانیک داون تاون بیوقلو استانبول ، 4 ستاره

خدمات رفاهی هتل تایتانیک داون تاون بیوقلو استانبول

خدمات رفاهی هتل تایتانیک داون تاون بیوقلو استانبول برای کسانی که این مجموعه را برای اقامت بر می گزینند بسیار کامل و تعیین است. به طور مثال در تمامی اتاق های این هتل، تلویزیون های ماهواره ای و یک حمام بسیار مجهز اختصاصی موجود است. از جمله دیگر خدماتی که در این هتل برای مراجعان موجود است می توان به خدمات برگزاری رویدادها و جلسات با فضای مخصوص به کنفرانس و اتاق جلسات و دستگاه فکس و فتوکپی اشاره نمود.

البته نباید در این مابین دسترسی به بهترین مراکز تجاری به صورت 24 ساعته، مغازه های هدیه و سوغاتی و یا دکه های روزنامه فروشی را فراموش کرد. امکان دسترسی به اینترنت بی سیم بدون هزینه اضافه در تمام محوطه های هتل از جمله رستوران ها، لابی و دیگر محوطه های عمومی برای مراجعین هتل وجود دارد. برای استفاده از دخانیات می توانید به سالن مخصوص این هتل بروید.

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته خدمات پذیرش مراجعین را ارائه می دهد و عملیات چک این و چک اوت را بسیار سریع و بدون اتلاف وقت انجام می دهد.

راهنمای خدمات تور و بلیط هم از دیگر خدماتی است که به مهمانان ارائه می گردد. همچنین شما می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل و در مواقع ضروری استفاده نمایید. کارکنان هتل به زبان های ترکی و انگلیسی قادر به قراری ارتباط با شما هستند.

قسمت نظافت و پاکیزگی هتل نیز خدمات نظافت روزانه ارائه می دهد اما یادتان باشد که دیگر خدمات شست و شو نظیر اتوشویی، خشکشویی و اتوکشی هزینه ای جداگانه دارد. کافی نت، سالن آرایش و زیبایی، خدمات عروسی، مکانی جهت نگهداری از بچه ها یا مراقبت از بچه ها، دستگاه خودپرداز بانک، خدمات نگهبانی هتل، آسانسور و بالابر و صبحانه بدون هزینه اضافه از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می گردد. همچنین در این هتل برای گروه هایی که به قصد کسب و کار به استانبول سفر می نمایند نیز امکانات ویژه ای در نظر گرفته شده است تا آن ها به راحتی به اهداف خودشان در سفر به استانبول نائل آیند. بعضی از این امکانات عبارتند از: دستگاه کپی و فکس، سالن اجتماعات، … و بسیاری از امکانات دیگر. برای پذیرش و اخذ اتاق خود که آن را قبلا ررزو نموده اید نیز می توانید از ساعت 14:00 بعد از ظهر تا 24:00 اقدام کنید و جهت تحویل دادن اتاق باید تا قبل از ساعت 12:00 اقدام کنید.

ضمناً توجه داشته باشید که در هتل تایتانیک داون تاون بیوقلو استانبول شما می توانید به صورت رایگان از تمامی خدمات شاتل برخوردار شوید و به صورت رایگان از این گونه خدمات هتل استفاده نمایید.

امکانات تفریحی هتل تایتانیک داون تاون بیوقلو استانبول

این هتل دارای امکانات رفاهی از جمله استخر داخل سالن برای تمام سال، استخر در فضای باز فصلی، آبگرم و مرکز سلامتی، خدمات زیبایی، مرکز تناسب اندام و کلاس های مخصوص می باشد. علاوه بر این، امکاناتی همچون ورزش های اسکواش با هزینه اضافی، تنیس با هزینه اضافی و اسکواش نیز با هزینه اضافی در دسترس است. یک کافه هم در محوطه تفریحی هتل وجود دارد که به مهمانان و مراجعان خود خدمات ارائه می دهد و در آن مهمانان می توانند از محیط دلنشین آن استفاده نمایند، نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهند و در این کافه بنوشند.

رستوران و کافه های هتل

  • رستوران الستا: در این رستوران انواع غذاهای بین المللی و ترکی سرو می گردد و چون به صورت بوفه است، هر چه را که بخواهید می توانید خودتان بردارید.
  • کافه و رستوران پاسکارلا: در این رستوران انواع غذاهای بین المللی و ترکی سرو می گردد.
  • کافه رویال: در این رستوران انواع غذاهای بین المللی و ترکی سرو می گردد.

امکانات اتاق های هتل تایتانیک داون تاون بیوقلو استانبول

این هتل دارای اتاق های بسیار زیادی می باشد که در همه اتاق هایش امکاناتی از قبیل تهویه مطبوع با امکان کنترل از راه دور، دیوارهای ضد صدا و دسترسی به اینترنت وای فای بدون هزینه اضافی موجود است.

همچنین امکاناتی از جمله ملافه های تمیز و اتو کشیده، سرویس خواب با کیفیت، منوی بالش، تلفن و تلویزیون صفحه تخت که شبکه های جهانی را پوشش می دهد، علاوه بر این، اتو و میز اتو، میز مطالعه در اتاق ها در دسترس است. سرویس حمام اتاق ها دارای ترکیب دوش و وان است و لوازم بهداشتی نظیر شامپو، صابون، حوله و … در آن ها دیده می گردد. سشوار و یخچال هم در تمام اتاق های هتل استانبول موجود هستند. در هر صورت اگر احتیاج از طریق و یا خدمتی خاص داشتید می توانید آن را از میز پذیرش درخواست دهید و همچنین در صورتی که احتیاج به تخت اضافه نیز داشتید می توانید آن را از میز پذیرش با پرداخت هزینه اضافه بخواهید.

انواع اتاق های هتل تایتانیک داون بیوقلو استانبول

اتاق های سوپریور

مساحت: 25 متر مربع

نما: رو به شهر

تخت: یک تخت بزرگ یک نفره - ظرفیت اقامت 1بزرگسال

اتاق های اکسکیوتیو

مساحت: 35 متر مربع

نما: رو به شهر

تخت: 2 تخت بزرگ یک نفره - ظرفیت اقامت 2 بزرگسال

فاصله هتل تایتانیک داون تاون بیوقلو استانبول تا جاذبه های شهر

  • مسجد سلیمانیه: این مسجد حدودا 4 کیلومتر از شما دورتر است که با 14 دقیقه تاکسی سواری می توانید به آنجا برسید. با استفاده از اتوبوس 30 دقیقه ای می رسید.
  • مسجد آبی: این مسجد حدودا 5 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 19 دقیقه ای و با استفاده از اتوبوس 43 دقیقه ای می رسید.
  • ایاصوفیه: حدودا 5 کیلومتر تا شما فاصله دارد که می توانید با تاکسی 19 دقیقه ای به آنجا بروید. با مترو راستا شما 44 دقیقه حدودا طول خواهد کشید.
  • خیابان استقلال: این خیابان بسیار به شما نزدیک است و با تاکسی 7 دقیقه بعد شما در این خیابان خواهید بود.
  • کاخ دلما باغچه: 1 کیلومتر تا شما فاصله دارد که می توانید توسط تاکسی این مسافت را 6 دقیقه ای طی کنید. با اتوبوس نیز تنها 17 دقیقه راه در پیش دارید.
  • میدان تکسیم: تنها 1 کیلومتر با شما فاصله دارد و بوسیله تاکسی 6 دقیقه طول می کشد تا به این میدان برسید و با اتوبوس نیز 10 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فرودگاه آتاتورک استانبول: 19 کیلومتر تا شما فاصله دارد. اگر تاکسی بگیرید، حدودا 30 دقیقه ای می رسید. وسایل نقلیه عمومی 64 دقیقه زمان احتیاج دارند.
  • فرودگاه سابیها: 45 کیلومتر فاصله تا این فرودگاه دارید که اگر تاکسی بگیرید، 50 دقیقه در راه خواهید بود.

موقعیت هتل تایتانیک داون تاون بیوقلو استانبول

می توانید موقعیت مکانی هتل تایتانیک داون تاون بیوقلو استانبول را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

Hacıahmet Mahallesi, Kurtuluş Deresi Cad No:21, 34440 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 245

به "معرفی هتل تایتانیک داون تاون بیوقلو استانبول ، 4 ستاره" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی هتل تایتانیک داون تاون بیوقلو استانبول ، 4 ستاره" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل تایتانیک داون تاون بیوقلو استانبول ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید