تور استرالیا ارزان: قراردادهای ناشران استرالیایی با فیس بوک و گوگل تضمین می گردد

به گزارش ایران 20 دانلود، ثروتمندترین فرد استرالیا بیان کرد سازمان بشردوستانه وی در پی یک توافق جمعی با گوگل و فیس بوک برای تضمین حقوق ناشران کوچک است.

تور استرالیا ارزان: قراردادهای ناشران استرالیایی با فیس بوک و گوگل تضمین می گردد

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از رویترز، بنیاد میندرو که اندرو فارست ثروتمندترین فرد استرالیا مالک آن است میخواهد به 18 ناشر کوچک در استرالیا یاری کند تا بتوانند با همکاری کمیسیون رقابت و مصرف نماینده استرالیا برای مذاکره با فیس بوک و گوگل به منظور حفظ حق و حقوق خود اقدام نمایند.

این اقدام با استقبال ناشران استرالیایی روبرو شده و آنها امیدوارند بتوانند با چنین حمایتی به توافق های اقتصادی خوبی با فیس بوک و گوگل دست یابند. بر اساس قانون جدیدی که به تصویب دولت استرالیا رسیده، گوگل، فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی باید بابت بازنشر محتوای خبرگزاری ها و سایت های خبری استرالیایی به انها مبالغی را پرداخت نمایند.

گوگل و فیس بوک در قبال این موضوع رویکردهای متفاوتی دارند و مداخله فارست به نفع ناشران کوچک می تواند به مشخص هزینه ها به شکلی منصفانه یاری کند. ناشران کوچک استرالیایی می گویند فیس بوک تمایلی به پاسخ گویی به تماس های ناشران کوچک ندارد و حقوق آنان را نادیده می گیرد.

استرالیا از ماه مارس این دو غول فناوری را ملزم به مذاکره با رسانه های استرالیایی برای پرداخت هزینه بازنشر محتوایی کرد که ترافیک و تبلیغات را به سمت وب سایت های آنها راهنمایی می نماید. این قانون به دولت استرالیا اجازه می دهد در صورت شکست مذاکرات بین غول های فناوری و ارائه دهندگان اخبار، جریمه هایی را مشخص کند.

https://www.reuters.com/markets/commodities/australian-mining-billionaire-help-publishers-strike-content-deal-with-google-2021-11-21/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1860

به "تور استرالیا ارزان: قراردادهای ناشران استرالیایی با فیس بوک و گوگل تضمین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا ارزان: قراردادهای ناشران استرالیایی با فیس بوک و گوگل تضمین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید