فال روزانه سه شنبه 13 آذر 1397

به گزارش ایران 20 دانلود، فال روزانه سه شنبه 13 آذر 1397

خبرنگاران | سرویس سرگرمی - طلوع سیزدهمین روز از آذرماه بر شمایی که امروز تولدتان است مبارک! جذابیت، استعداد و نیکوکار بودنتان بر هیچ کسی پوشیده نیست. شما فردی مشتقل هستید و توانایی فوق العاده ای در دریافت تصمیمات مهم و حیاتی دارید. سال جاری اگر روابط خود را با شرکای تجاری خارجیتان گسترش دهید به موفقیت های بزرگی دست خواهید یافت. منابع درآمدی جدیدی بدست خواهید آورد و این موضوع باعث افزایش اعتماد به نفستان می شود. رابطه عاطفی جدیدی را از زمستان شروع خواهید کرد که به نظر پایدار می آید. شاید حتی در انتهی سال منجر به ازدواجتان نیز شود.

فال روزانه سه شنبه 13 آذر 1397

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

فروردین

امروز از آن روزهایی است که بایستی برای رسیدن به نتیجه دو برابر کوشش کنید. هزینه کردن انرژی و وقت مضاعف شما را کلافه نموده و باعث منفی شدن افکارتان نسبت به انجام کارها شده است. دیگران حرف هایتان را نشنیده گرفته و برای رساندن مقصودتان باید چند برابر کوشش کنید. رسیدن به همه چیز برایتان سخت شده است حتی راهی که 10 دقیقه زمان برای رسیدن به آن کافی است انگار کیلومترها از شما دور شده است. نگران نباشید شاید این ها نشانه ای باشند که شما راستا را اشتباه رفته اید.

اردیبهشت

امروز ممکن است از دوستی که از هر لحاظ به شما نزدیک بوده ضربه ای بخورید. ضربه ای که حتی روی اعتماد به نفس شما نیز تاثیر خواهد گذاشت. در زمان حال به نظر شما دوستتان بدترین کار ممکن را در حقتان نموده است ولی در آینده ای نه چندان دور خواهید فهمید که این حرف ها کمکی از عالم غیب بوده اند. سعی کنید انتقادهای دوستتان را گوش دهید و بجای عکس العمل های شتابزده به فکر استفاده از آن ها باشید.

خرداد

به تعریف و تمجیدهای دیگران اهمیت ندهید. دقیقا همان افرادی که چندی پیش شما را مورد ستایش قرار می دادند به یکباره و یا شاید با دیدن در خطر افتادن منافعشان سر از منتقدان جدی شما در آورده اند. قطعا شما با دیدن چنین رفتاری بسیار ناراحت خواهید شد و به مخالفت با آن ها خواهید پرداخت ولی این را هم بدانید که با درگیری کارتان پیش نخواهد رفت. بهتر است خونسردی خود را حفظ نموده و با آرامش خاطر به منتقدین خود نگاه کنید.

تیر

هفته بسیار پر مشغله ای را در حال سپری کردن هستید. بهتر است از همین امروز برای 7 روز آینده خود برنامه ای ترتیب دهید چرا که تلنبار شدن کارها روی هم نتیجه ای جز استرس و نگرانی ندارد. بهترین کاری که در زمان کنونی از دست شما بر می آید متمرکز شدن روی برنامه ریزی برای کل هفته است. اگر بتوانید آرامش خود را حفظ کنید این انرژی منفی که امروز احساس می کنید نیز به مرور از بین خواهد رفت و از لحاظ روانی نیز احساس بهتری خواهید داشت.

مرداد

حد و حدود خود را در رابطه با دیگران نگه دارید. البته که مجبور نیستید تمام احساساتتان را مخفی نگه دارید ولی اینگونه نباشد که تمام سفره دلتان را برای دیگران باز کنید. حریم خصوصی خود را در هر زمان حفظ کنید. در واقع بایستی قدم به قدم جلو رفته و دقت کنید که چه صحبت هایی زمان گفتنشان فرا رسیده است. این کار از به وجود آمدن سوء تفاهم های احتمالی هم جلوگیری خواهد نمود. شما باید برای رسیدن به اینگونه رفتار روزها با خود تمرین نمایید.

شهریور

امروز نگرانی های شما در رابطه با شرایط شغلیتان بیشتر شده است. بهتر است که زاویه دیدتان را گسترش دهید. محدود کردن خود به یک شرایط نتیجه ای را به دنبال نخواهد داشت و راستا حرکتتان را کند خواهد نمود. درست است که فردی دست و دلباز هستید ولی بایستی کنترلی بر مخارجتان هم داشته باشید. اینگونه که شما پیش رفته اید هنوز به نیمه ماه نرسیده بیشتر درآمدتان را مصرف نموده اید. به نظر خودتان این همه خرج کردن ضرورت دارد؟

مهر

انرژی منفی زیادی را امروز در اطراف خود احساس می کنید. یکی از اطرافیانتان سعی در اقناع شما درباره موضع کنونیتان دارد. در صورتی که شما ترجیح می دهید هر گونه که دلتان می خواهد پیش روید. در برابر افرادی که می خواهند همه چیز طبق افکار و عقاید خودشان پیش فرایند کوتاه نیایید. البته سعی کنید تا مسئله بزرگتر و بغرنج تر نشده، محبت آمیز حلش کنید.

آبان

شما فرد خوش قولی هستید وسعی می کنید که امروز به تمام تعهداتی که وعده اش را داده بودید عمل کنید. با این حال اگر دیگران شما و ارزش هایتان را زیر سؤال ببرند ممکن است دچار تردید و تعلل شوید. شما بایستی بتوانید که قدرت تصمیم گیریتان را افزایش دهید. این مسئله در صورتی امکان پذیر است که از لحاظ روانی در آرامش کامل قرار گرفته باشید. برای به اثبات رساندن عقاید خود نیازی به کوشش نیست گذر زمان خود ثابت خواهد نمود که افکارتان چقدر صحیح هستند.

آذر

امروز کمی کسل شده و آن شادابی هر روز را ندارید. حتی اطرافیانتان نیز با دیدن چهره شما از این موضوع مطلع می شوند. در واقع امروز روز شما نیست. هیچ لزومی ندارد برای راضی نگه داشتن دیگران خود را شاد و خندان نشان دهید. بهتر است به هدفی که برای خود معین نموده اید فکر کنید. ذهنتان را بجای درگیر کردن با کارهای جزیی و بی فایده روی راستا پیشرفت زندگی قرار دهید. بیندیشید چرا کارهایی اخیر مطابق با نتایج دلخواهتان نبوده است.

دی

امروز به شدت درگیر کار شده اید. آنقدر مشغول هستید که اصلا متوجه گذر زمان هم نشده اید. سعی کنید مشکلاتی را که در روابط خصوصی دارید وارد کار نکنید. البته خود شما هم ترجیح می دهید که مسائلتان را برای دیگران بازگو ننموده و آن ها را کاملا خصوصی نگه دارید. شاید اینگونه بتوانید از دخالت کردن های دیگران در امان بمانید. با این وجود، همه ما حداقل یک نفر را داریم که بتوانیم در رابطه با همه چیز با او صحبت کنیم و اعتماد کامل به او داشته باشیم. پس سراغ این سنگ صبورتان رفته و با او در خصوص مشکلتان مشورت کنید.

بهمن

امروز روز فوران خلاقیت شماست و در هر لحظه ایده های ناب و جالبی به ذهنتان می رسند. هر چند که تقریبا تمامی این ایده ها عملی نبوده و حتی بر زبان آوردن آن ها نیز تمسخر دیگران را در پی خواهد داشت. نا امید نشوید این استقبال ضعیف دیگران از ایده هایتان نباید شما را دلسرد کند. مطمئن باشید که یک روز یکی از این ایده ها را عملی خواهید کرد حتی اگر انجام آن بسیار سخت باشد. شما فردی هستید که تا به نتیجه دلخواه نرسید دست از کار نخواهید کشید.

اسفند

امروز مسائل کاری برایتان از هر کار دیگری مهم تر شده است. در واقع شما بسیار پایبند به مسئولیت هایتان هستید و این یکی از ویژگی های شاخص شماست. حسن انجام کار و تعهدات اخلاقی می تواند شما را به هر جایی که مد نظرتان است برساند. راه موفقیت و پیشرفت در همین دو عامل است. با این حال نباید از مسئولیت های خانوادگیتان شانه خالی کنید. اولویت را قبل از کار به خانواده خود بدهید.

منبع: setare.com
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1597

به "فال روزانه سه شنبه 13 آذر 1397" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه سه شنبه 13 آذر 1397"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید