عکس ، واکنش رونالدو به سوپرگل 30 متری؛ خیلی خوشحالم که در اینجا گل زدم!

به گزارش ایران 20 دانلود، کریستیانو رونالدو به ابراز خوشحالی از اولین گل خود در استادیوم خانگی تیم جدیدش پرداخت.

عکس ، واکنش رونالدو به سوپرگل 30 متری؛ خیلی خوشحالم که در اینجا گل زدم!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی باشگاه النصر عربستان بعد از اینکه پیروز شد دروازه حریف را از روی ضربه ایستگاهی باز کند از اینکه توانسته با این گل زیبا زمینه ساز برد تیمش گردد ابراز مسروری کرد.

در دقیقه 78 بازی النصر و ابها در حالی که زردپوشان با یک گل از حریف عقب افتاده بودند، یک ضربه آزاد در فاصله سی متری برای یاران رونالدو به دست آمد؛ شکی نبود که کریس پشت این توپ می ایستد. او با ژست همیشگی خود برای زدن ضربه آماده شد و توپ را به زیباترین شکل ممکن درست به جایی فرستاد که باید می فرستاد.

دروازه بان حریف چاره ای جز تسلیم شدن مقابل ضربه آزاد رونالدو نداشت تا این بازیکن اولین گل خود در استادیوم خانگی النصر را به ثمر رسانده و دیوانه وار شادی کند؛ دقایقی بعد گل دوم هم به ثمر رسید تا کریس و یارانش یک کام بک شیرین را رقم زده و صاحب سه امتیاز شوند.

رونالدو ساعاتی بعد از سرانجام بازی و مسرور از پیروزی و ضربه آزاد خارق العاده با انتشار تصاویری از بازی با برنلی نوشت: برنده شدن عالی است و خیلی مسرورم که این جا در استادیوم خودمان در کنار طرفداران توانستیم گلزنی کنم.

النصر در فاصله یک هفته به سرانجام لیگ تنها یک امتیاز کمتر از الاتحاد صدرنشین دارد و همچنان به قهرمانی امیدوار است. کریستیانو رونالدو، مهره استراتژیک زردپوشان در این مقاطع حساس به شمار میرود؛ او طی 8 بازی لیگ 9 گل به ثمر رسانده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 اسفند 1401 بروزرسانی: 28 اسفند 1401 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2209

به "عکس ، واکنش رونالدو به سوپرگل 30 متری؛ خیلی خوشحالم که در اینجا گل زدم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، واکنش رونالدو به سوپرگل 30 متری؛ خیلی خوشحالم که در اینجا گل زدم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید