شتاب فعالیت های عمرانی دانشگاه تربیت مدرس در سال کرونایی ، افتتاح پروژه استارتاپ فکتوری تا مهرماه

به گزارش ایران 20 دانلود، رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: دانشگاه در مسائل دوران کرونایی از نظر طرح های عمرانی بسیار فعال بوده و تا اواخر سال گذشته توانستیم 3 مرکز مهم خوابگاهی، مرکز آموزش زبان فارسی و خوابگاه دانشجویان خارجی را ظرف مدت 6 ماه آماده و به مرحله تحویل برسانیم.

شتاب فعالیت های عمرانی دانشگاه تربیت مدرس در سال کرونایی ، افتتاح پروژه استارتاپ فکتوری تا مهرماه

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ترک اصل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

محمدتقی احمدی رئیس دانشگاه تربیت مدرس در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران درباره فعالیت های عمرانی این دانشگاه ، گفت: دانشگاه در مسائل دوران کرونایی از نظر طرح های عمرانی بسیار فعال بوده و تا اواخر سال گذشته توانستیم 3 مرکز مهم خوابگاهی، مرکز آموزش زبان فارس و خوابگاه دانشجویان خارجی را ظرف مدت 6 ماه آماده و به مرحله تحویل برسانیم.

شتاب فعالیت های عمرانی دانشگاه در سال 99

وی اضافه نمود: در سال 99 فعالیت هایمان شتاب بیشتری گرفت و برای اتمام دو پروژه عظیم فاز دو علوم انسانی و دانشکده علوم زیستی با پشتیبانی سازمان برنامه به خوبی پیش رفتیم.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس در ادامه گفت: یک سرای سبز برای پشتیبانی از خوابگاه های دانشجویی که قبلا استیجاری بود را از فرم استیجاری به تملیکی تبدیل کردیم؛ همچنین پروژه سبزی داریم که سال گذشته آغاز شده و سال جاری به مرحله اجرایی سازی وارد شده است.

احمدی اضافه نمود: پارک علم و فناوری دانشگاه حدود یازده هزار مترمربع بنای نیمه کاره ای را که سال ها در دانشکده کشاورزی به دلیل نبود منابع بلاتکلیف مانده بود با هزینه های قابل اعمال برای پارک تقبل کرد تا بتوانیم یک مرکز رشد تا قبل از دهه فجر سال جاری در دانشگاه کشاورزی به مرحله افتتاح برسانیم که چنین امری نیازمند شتاب زیادی است و همه ابزارها از نظر مادی و معنوی فراهم شده تا چنین پروژه عظیمی به ثمر برسد.

افتتاح پروژه استارتاپ فکتوری تا مهرماه

وی اضافه نمود: پروژه دیگری به نام استارتاپ فکتوری داریم که درون دانشگاه است و مرکز شتاب دهنده و نوآوری است. دانشگاه پارک علم و فناوری دانشگاه متولی آن است و با پشتیبانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امیدواریم تا مهرماه به مرحله افتتاح برسد.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس در انتها گفت: این حجم از پروژه ها بی سابقه بوده و در این موارد توانستیم از فرصتی که فراهم شده نهایت استفاده را داشته باشیم تا این کارها به سامان برسد و امیدواریم تا انتها سال سیمای مناسبی برای زیرساخت های دانشگاه و پارک علم و فناوری فراهم گردد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1040

به "شتاب فعالیت های عمرانی دانشگاه تربیت مدرس در سال کرونایی ، افتتاح پروژه استارتاپ فکتوری تا مهرماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شتاب فعالیت های عمرانی دانشگاه تربیت مدرس در سال کرونایی ، افتتاح پروژه استارتاپ فکتوری تا مهرماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید