راز بایکوت محبوبترین سریال تلویزیون چه بود؟

به گزارش ایران 20 دانلود، خبرنگاران: سریال خواب و بیدار هنوز هم با فاصله پربیننده ترین سریال پلیسی تاریخ تلویزیون است .

راز بایکوت محبوبترین سریال تلویزیون چه بود؟

سریال خواب و بیدار به نویسندگی و کارگردانی مهدی فخیم زاده است. سریال خواب و بیدار ساخته سال 1380 است. سریال خواب و بیدار از شهریور تا اسفند سال 1381 از شبکه 1 سیما به روی آنتن رفت. سریال خواب و بیدار جزو پربیننده ترین سریال ها بود.حقایق سریال خواب و بیدار را در ادامه مشاهده می کنید.

به گزارش خبرنگاران، سریال جنجالی و جریان ساز که از همان ابتدا به دلایل مختلف می شد این جایگاه را برایش حدس زد ؛ اولین سریال پلیسی تولید تلویزیون ، تغییر نگرش مردم به شغل پلیس ، تغییرات پلیس مدرن و ... همه و همه در کنار داستانی که تا آن زمان اصلاً به فکر کسی نمی رسید! یک تبهکار زن که در خارج از ایران دوره تیراندازی دیده و حال برای یک معامله بزرگ به کشور می آید اما پولش را از دست می دهد و برای جبران به اجبار قانون شکنی می کند. تعیین بود که این قصه پربیننده و چه تبعاتی خواهد داشت و مردم هم می دانستند که قصه واقعی است اما ...

در حین ساخت فیلم از تغییراتی که در چهره بازیگر نقش کبری اعمال شد تا تغییر سرانجام سریال - در واقعیت ناتاشا از ایران خارج شده بود - گروه سازنده با همه موانع کنار آمدند . سریال همه رکوردهای تلویزیون را شکست و از آنجا به بعد مشکل اصلی نمایان شد !

برای 17 سال و درحالیکه سریال های دیگر هر کدام بارها و بارها از شبکه های مختلف تتازه پخش می شدند ، خواب و بیدار با وجود درخواست های مکرر مردم هرگز از بایکوت آرشیو بیرون نیامد !

موسسه سروش سیما نیز به کسانی که خواهان خرید این سریال می شدند فقط یک جمله می گفت : این یک اثر ممنوع است ! و هیچ توضیح دیگری وجود نداشت !

پایان پس از 17 سال سریال با دوبله تازه و تغییر بسیاری دیالوگ ها دوباره مجوز آنتن گرفت . تغییراتی که در برخی سکانس های معروف ، به قدری آشکار بود که از روی لب خوانی جمله اصلی تعیین می شد ! بماند که مردم با هر تکه آن دیالوگ ها خاطره داشتند و نمی توانستند جملات تازه را هضم کنند ! خواب و بیدار با جرح و تعدیل های تازه بارها و بارها از شبکه های مختلف پخش شد و هنوز هم پربیننده است.

منبع: رکنا
انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1888

به "راز بایکوت محبوبترین سریال تلویزیون چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راز بایکوت محبوبترین سریال تلویزیون چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید