دلگان گرم ترین شهر ایران در شبانه روز گذشته شد

به گزارش ایران 20 دانلود، رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: دلگان در غرب سیستان و بلوچستان با دمای 45.4 درجه سلسیوس گرم ترین شهر کشور در شبانه روز گذشته شد.

دلگان گرم ترین شهر ایران در شبانه روز گذشته شد

به گزارش از ، و به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان، محمود دیانتی رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: پس از دلگان، قصرقند از دیگرهای شهرهای سیستان و بلوچستان، با دمای 45 درجه سلسیوس دومین شهر گرم کشور شد.

رئیس شبکه پایش هواشناسی استان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: در شبانه روز گذشته بیشینه دمای هفت شهر استان به بیش از 40 درجه سلسیوس رسید.

او از تداوم وزش بادهای 120 روزه در شمال استان خبر داد و گفت: همان طور که انتظار می رفت از روز دوشنبه بر سرعت وزش این بادها اضافه کرده شد و روز سه شنبه به اوج خود رسید.

دیانتی گفت: دیروز بیشینه سرعت وزش باد در زابل به 28 متر بر ثانیه معادل 101 کیلومتر بر ساعت رسید و گردوغبار حاصل دید افقی در محدوده فرودگاه این شهر را به 4 هزار متر کاهش داد.

او بابیان اینکه صبح امروز قدری از سرعت وزش باد در زابل کاسته شده است، اضافه کرد: هم اکنون میانگین 10 دقیقه ای سرعت باد در زابل 50 کیلومتر بر ساعت است.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان شرح داد: وزش این باد تا این لحظه تأثیری در کاهش دید افقی نداشته اما انتظار می رود در ادامه روز بر سرعت وزش باد اضافه کرده شود.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 378

به "دلگان گرم ترین شهر ایران در شبانه روز گذشته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلگان گرم ترین شهر ایران در شبانه روز گذشته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید