خبرنگاران فرماندار: هر گونه تجمع در پارک های کرج ممنوع است

به گزارش ایران 20 دانلود، کرج- خبرنگاران- معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت که با توجه به تغییر شرایط این شهرستان از زرد به نارنجی هر گونه تجمع گردشگران به ویژه در روز سیزدهم فروردین ماه در پارک و تفرجگاه های این شهرستان ممنوع است.

خبرنگاران فرماندار: هر گونه تجمع در پارک های کرج ممنوع است

به گزارش شامگاه دوشنبه روابط عمومی فرمانداری کرج غفور قاسم پور با اعلام این خبر اضافه نمود: با توجه به شرایط نارنجی کرونایی در کرج ممنوعیت تجمع در طبیعت،پارک ها و فضای های سبز عمومی در روز سیزدهم فروردین اعلام می شود.

وی با هشدار پیک مراجعات به مراکز درمانی پس از تعطیلات نوروزی اضافه نمود: شهفرایندان روز طبعیت را در خانه بمانند و با پرهیز از حضور در اماکن عمومی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی ضامن سلامت خود و خانواده هایشان باشد.

فرماندار کرج گفت: طبق اطلاعیه اعلام شده محدودیت های منع تردد شبانه و فعالیت مشاغل بمدت 2هفته در شهرستان کرج لازم الاجرا خواهد بود.

همچنین به همین منظورقرارگاه مدیریت بیماری کرونا در شهرستان کرج از شهفرایندان، اقشار واصناف مختلف، اصحاب محترم رسانه و عموم دست اندرکاران اجرای این طرح، جزئیات فرایند اعمال محدودیت های مبارزه با کرونا را از روز سه شنبه هفته جاری به مدت دو هفته اعلام کرد.

براساس گزارش های تخصصی دانشگاه علوم پزشکی و کاهش رعایت دستور العمل های بهداشتی و افزایش سفرهای نوروزی سرعت گسترش همه گیری کرونا در شهرستان کرج افزایش یافته و تعدادِ مبتلایان پذیرش شده دربیمارستان ها از شرایط زرد به نارنجی تغییرکرده است.

بر اساس این اطلاعیه با سهل انگاری در اجرای دستورالعمل ها،بار دیگر به حالت نامطلوب قبلی و محدودیت های پیشین بازخواهیم گشت که اجرای کامل محدودیت ها خود تحمل دشواری های مضاعفی را به همراه خواهد داشت که این امر ناشی از عادی انگاری بیماری کرونا به ویژه در ایام نوروز بوده است.

بر مبنای طبق تصمیمات اتخاذ شده توسط قرارگاه مدیریت بیماری کرونا در شهرستان کرج از روز یکشنبه هفته جاری، محدودیت های جدید بمدت 2 هفته از (هشتم فروردین لغایت 22 فروردین ماه) در تمان شهرهای شهرستان کرج بع صورت جدی اعمال خواهد شد.

همچنین با توجه به فرا رسیدن سیزدهم فروردین ماه و روز طبیعت حضور شهفرایندان و مسافران در مراکز عمومی، پارک ها،باغ ها و بوستان ها، فضاهای سبز بمنظور کاهش تبعات افزایش دامنه بیماری ناشی از گردهمایی ها و محافل ممنوع می باشد.

علاوه بر این، هرگونه تردد شبانه خودروهای مشمول، ازساعت 22 الی سه بامداد، ممنوع و در مورد متخلفین براساس تشخیص دوربین های پلیس، جریمه صادر و اعمال قانون می شود.

در بخش دیگری از این بیانیه آورده شده که محدودیت های پیش بینی شده برای فعالیت اصناف ومشاغل وسایرفعالیت ها، متناسب با شرایط جدید اعلامی شهرهای نارنجی اعمال می شود.

از روز سه شنبه محدودیت های بیشتری در شهرستان کرج اعمال خواهد و مسافران نوروزی باید نسبت به رعایت این محدودیت ها توجه بیشتری داشته باشند.

همچنین مطابق مصوبه ستاد ملی کرونا، کاهش حضور کارکنان بر حسب شرایط نارنجی پیش بینی شده است.

بر این اساس در شرایط نارنجی تنها فعالیت گروه های شغلی یک و 2 مجاز است.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1603

به "خبرنگاران فرماندار: هر گونه تجمع در پارک های کرج ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار: هر گونه تجمع در پارک های کرج ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید