خبرنگاران سیاه جامگان منطقه آزاد انزلی قهرمان لیگ دوچرخه سواری کورسی گیلان

به گزارش ایران 20 دانلود، انزلی-خبرنگاران-در نخستین دوره مسابقات لیگ دوچرخه سواری کورسی گیلان تیم سیاه جامگان منطقه آزاد انزلی توانست با پشت سرگذاشتن رقیبان خود مقام اول این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

خبرنگاران سیاه جامگان منطقه آزاد انزلی قهرمان لیگ دوچرخه سواری کورسی گیلان

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، رییس هیات دوچرخه سواری گیلان روز جمعه در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین مرحله لیگ دوچرخه سواری کورسی گیلان در رده سنی آزاد به صورت تایم تریل تیمی، چهار کیلومتر تعقیبی به میزبانی سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

ایمان حیرتی افزود: در این دوره از مسابقات 55 رکاب زن در قالب 11 تیم پنج نفره از شهر های رشت، انزلی، لاهیجان ، صومعه سرا و لنگرود مسافت سه هزار و 800 متر را به صورت تعقیبی رکاب زدند.

وی خاطر نشان کرد: در خاتمه این دوره از مسابقات تیم سیاه جامگان منطقه آزاد انزلی مقام اول را از آن خود کرد و تیم 2 هیات دوچرخه سواری رشت، و تیم هیات دوچرخه سواری لاهیجان به ترتیب دوم و سوم شدند.

حیرتی با اشاره به اینکه هیات دوچرخه سواری گیلان سه سال متوالی این لیگ را برگزار می کند افزود: هیات دوچرخه سواری گیلان اولین هیات کشور است که براساس تقویم جامع، لیگ جامع کورسی و کوهستان برگزار می کند.

رییس هیات دوچرخه سواری گیلان ادامه داد: در این دوره از مسابقات حسین حسینی، میلاد بخشی زاد، صابر رحیم پور، سید ایمان حیرتی و سینا نعمتی ماتک ، ملی پوشان دوچرخه سواری نیز حضور داشتند.

وی با اظهار تشکر از میزبانی سازمان منطقه آزاد انزلی در برگزاری این دوره از مسابقات یادآور شد : هیات دوچرخه سواری گیلان 26 تیرماه مسابقات لیگ کوهستان را در لاهیجان و 27 تیر ماه مرحله اول لیگ سرعت کورسی را در لنگرود برگزار می کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1081

به "خبرنگاران سیاه جامگان منطقه آزاد انزلی قهرمان لیگ دوچرخه سواری کورسی گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سیاه جامگان منطقه آزاد انزلی قهرمان لیگ دوچرخه سواری کورسی گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید