تمام شاغلان حوزه صنایع دستی خراسان رضوی بیمه می شوند

به گزارش ایران 20 دانلود، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: کلیه افراد شاغل در صنایع دستی و هنرهای سنتی دارای مجوز معتبر از سوی سازمان بیمه می شوند.

تمام شاغلان حوزه صنایع دستی خراسان رضوی بیمه می شوند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، محمد مطیع معاون صنایع دستی این اداره کل، امروز شنبه 6 مرداد با اعلام این خبر اضافه نمود: به استناد تفاهم نامه همکاری بین صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و در راستای اجرای ماده 2 آیین نامه اجرایی تفاهم نامه مذکور، جلسه ای با موضوع فوق در دفتر معاون صنایع دستی استان و با حضور رئیس صندوق برگزار و مقرر شد که کلیه افراد شاغل در صنایع دستی و هنر های سنتی دارای مجوز معتبر از سوی سازمان بیمه شوند.

او اضافه نمود: متقاضیان می توانند با اخذ معرفی نامه از ادارات ، با مراجعه به کارگزاری های صندوق برای دریافت عضویت و بهره مندی از مزایای بیمه شغلی اقدام کنند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی درباره افرادی که می توانند بیمه شوند، گفت: صنعتگران صنایع دستی شاغل در روستا ها و شهر های زیر 20 هزار نفر، دارندگان پروانه مشاغل خانگی در روستاها ، دارندگان کارت شناسایی فعال (آن دسته از هنرمندانی که پروانه تولید نداشته و با داشتن کارت شناسایی به فعالیت و تولید هنری می پردازند) را شامل می شود.

او ادامه داد: هم چنین صنعتگران صنایع دستی شاغل در شهر های بزرگ که تا کنون عضو هیچ صندوق بیمه ای نبوده اند و دارای مجوز تولید هستند، صنعتگران صنایع دستی شاغل در شهر های بزرگ که بیمه آنان قطع شده و در حال حاضر از خدمات هیچ صندوق بیمه ای برخوردار نیستند نیز می توانند تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 284

به "تمام شاغلان حوزه صنایع دستی خراسان رضوی بیمه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام شاغلان حوزه صنایع دستی خراسان رضوی بیمه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید