کوشش غول فناوری برای جبران مرگ ALLO ، توسعه دستیار گوگل در سیستم عامل اندروید

به گزارش ایران 20 دانلود، گوگل اظهار داشت که دستیار خود را طی ماه های آینده با قابلیت ها و کاربردهایی متنوع تر در سیستم عامل اندروید توسعه می دهد. هدف اصلی از این کار ادغام برنامه های دستیار گوگل با پیغام ها و قابلیت های اندروید است.

کوشش غول فناوری برای جبران مرگ ALLO ، توسعه دستیار گوگل در سیستم عامل اندروید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، امروز گوگل گفت که طی ماه های آینده اقدام به ادغام دستیار خود موسوم به Google Assistant با پیغام های اندروید می نماید. این اغام به این معنی است که اگر از پیغام های متنی استفاده می کنید، احتمالا شاهد حضور دکمه Google Assistant در بخش پاسخهای هوشمند برنامه خواهید بود و اگر به آن ضربه بزنید، از دستیار سوال بپرسید و به شما یک گزینه بدهد می توانید پاسخ را به طور مستقیم در موضوع پیغام نوشتاری خود قرار دهید.

بر اساس گفته گوگل این قابلیت در مرحله نخست تنها به زبان انگلیسی ارائه می گردد. البته بعضی از کاربران نگرانند که این ویژگی باعث گردد گوگل بتواند پیغام های متنی کاربران را بخواند. اما این شرکت می گوید تنها اطلاعاتی روی سرورهای گوگل ارسال می گردد که بر اساس فشردن دکمه دستیار گوگل انتخاب می شوند.

گوگل به طور پیوسته ویژگی های پیغام های اندروید را توسعه می دهد و اکنون نیز در شرایطی که Allo، در خاتمه ماه مارس به خاتمه کار خود می رسد، گوگل در کوشش است با افزایش قابلیت های پیغام رسانی برای اندرویدی ها این ماجرا را جبران کند.

بر اساس اطلاعات اولیه قرار است بعضی از ویژگی های جدید شامل سرویس گیرنده وب، جستجوی پیغام قوی تر، حالت تاریک و دسترسی آسان تر به موارد چندرسانه ای مانند دوربین یا GIF باشد.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 149

به "کوشش غول فناوری برای جبران مرگ ALLO ، توسعه دستیار گوگل در سیستم عامل اندروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش غول فناوری برای جبران مرگ ALLO ، توسعه دستیار گوگل در سیستم عامل اندروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید